20 yaşındayım kız arkadaşım olmuyor ve bu durum beni psikolojik olarak çok kötü etkiliyor?

Merhaba 20 yaşındayım şimdiye kadar sadece 1 kız arkadaşım oldu oda 1hafta sürdü zaten kızın farklı bir amacı varmış yeni taşındım İzmir'e hiç arkadaş ortamım yok ve sevgili yapamıyorum ve kız arkadaşım olmaması beni psikolojik olarak derinden etkiliyor hatta 7/24 mutsuzum eski enerjimi kaybettim tipim kötü değil ortalama artık yaşamak istemiyorum gerçekten o kadar etkiliyor beni taktık verebilirmisiniz (normal arkadaş bile razıyım)

20 yaşındayım kız arkadaşım olmuyor ve bu durum beni psikolojik olarak çok kötü etkiliyor?
Cevapla