Olumsuz bir yorum aldığında tepki vermek mi, yoksa susup geçmek mi?

Olumsuz bir yorum almak, her zaman zorlayıcı olabilir. Bu durumda nasıl bir tepki verileceği, kişinin içsel dengeyi koruma ve durumu yönetme şekliyle yakından ilişkilidir.

Peki ya size karşı olumsuz bir yorum geldiğinde ne yaparsınız?

Olumsuz bir yorum aldığında tepki vermek mi, yoksa susup geçmek mi?
Tepki vermek
Susup geçmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Soru güncel
Olumsuz bir yorum aldığında tepki vermek mi, yoksa susup geçmek mi?
Cevapla