11 senelik çalışma hayatımı dün itibari ile sonlandırdım. Çok boşlukta kaldım bu his nasıl geçer?

11 senelik çalışma hayatımı dün itibari ile sonlandırdım. Çok boşlukta kaldım bu his nasıl geçer?
Cevapla