İşimden ve hayattan o kadar bıkkınlık geldi ki kapana kısılmış gibi hissediyorum napicam?

Geçen hafta bugün sevgilimle ayrıldık ve bana dediği şey şuydu tüm hayatın boyunca bu hastanede aynı bolumde mi çalışacaksın yeteneklerini keşfet kendini keşfet senin değerin daha fazla dedi. kendisi ingilizce tercümandı ve sosyal becerileri yüksek biriydi iyi derecede piyano çalabiliyordu gözü yukseklerdeydi marka takıntısı vardı hep yükseleceğini söyleyip duruyordu ben alıyorsam asgari ücret o alıyordu benim üç katim maaş... onlari bana söylediği günden beri işimden konumumdan hayatımdan nefret etmeye başladım kendimi kapana kısılmış gibi hissediyorum ne yurt dışına çıkacak yabancı dilim ne birikimim ne de sosyal becerim var kendini keşfet diyor ama nasıl ne yapabilirim ki 25 yaşındayım bugüne kadar oku, okulu bitir işe başla programıyla yuklendigim için hiç bir yeteneğimi kesfedemedim yüzmeyi bile bilmiyorum bisiklete bile binemiyorum tüm bu geçen zamanı hatırladıkça boşa yaşamış gibi hissediyorum

İşimden ve hayattan o kadar bıkkınlık geldi ki kapana kısılmış gibi hissediyorum napicam?
Cevapla