Bu gece çok yalnız hissediyorum kimsem yokmuş gibi kalabalık içinde yalnızlık çekiyorum neden böyle hissediyorum yaşayan var mı?

yalnız değilim ama bu gece ilk defa iliklerime kadar yalnız olduğumu hissediyorum ne yapacam bilmiyorum.
Bu gece çok yalnız hissediyorum kimsem yokmuş gibi kalabalık içinde yalnızlık çekiyorum neden böyle hissediyorum yaşayan var mı?
Cevapla