Her ortamda yalnızım kalabalığın içinde bile yalnız hissediyorum?

En ilgi alanım bile olsa o ortamda yalnızım. Ve diyelim ki benle konuşsalar onlarla anlaşsam dahi her zaman kendimi boşluk içinde hissediyorum. Konuşurum ama yalnız hissederim. Gerçi çoğu zaman konuşamam bile. Neden hep yalnızım bıktım. Yalnız olmasamda öyle hissederim

Her ortamda yalnızım kalabalığın içinde bile yalnız hissediyorum?
Cevapla