Güncellemeler
1 yıl
61 en yüksek dediğimde de hamileydim bu yüzden dert ettim kiloyu hiç sevmem. Genel olarak alıp veren biri değilim istediğimi istediğim gibi yerim alıp veren yapım yok
Yaşım 40. Endişe etmeye başladım🤦 kiloyu da kilolulari da hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ot yemeye başlayacaksın yapacak bir şey yok.
🤣 hiç sevmem
O zaman yağsız et yicen.😁
Boy kilo önemli reglin düzenli mi bu önemli
Kendimi bildim bileli düzeni aynı. Boy 165
Peki evli misin
O zaman kendini de sevmeyeceksin🤣🤣bişi olmaz diyet yapar verirsin
Metabolizman yavaşlıyor olabilir. Hareketi ve sağlıklı beslenmeyi ihmal etmeyeceksin.
Abartıyorsun ya. İki hafta dikkat etsen verecğein bir şey
Tatlım haklısın dikkat etmeden de gider kendiliğinden eminim ama kilo verip alan biri değilim genel olarak bu yüzden şaşırdım ne oluyor diye
Acil spor'a başla bu daha başlangıç 🤣
Sende koca göbek vardır ama dimi bunu söylediğine göre🤣
🤣🤣 varmısın iddia ya
Yorumun bunu düşündürdü🤣
🤣 ben senin için dedim bende göbek olsaydı depresyona girerim
Ne oldu iddia 🤣
İşte bende 2 kilo için girmek üzereyim 😉 gıcık oldum
Neyin iddiası onu şimdi gördüm yorumu. Nasıl kanıtlayacaksin gerçi günah keçisi olan adama ne de güvenilir ya🤣
🤣🤣 güvenme tâbi keçi yim ben güven mi dedim
Keçi diye herkes demez ama 😃 sayın gizli üye
Valla gerçekler, biri söylemeli😂
🤣 bu konuda atasözü var yapacak olsam dişimi göstermem sinsi yaklaşırım
Boşuna da yazmadın o Nicki. Yine Atasözü var bunun içinde bilirsin. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz diye🤣
hee ateş var yanıyorum desem rahat mı edeceksin ön yargı hep bunlar 😃 konu senin kilon hem niye beni tartışıyoruz acabaa
Sen dedin bende göbek yok diye ve birde iddiaya tutuşan🤣
Olsa niye yok diyim 🤣 sen göbeklisin işte
Sen öyle sanmaya devam et peki 😂
Ben demedim sen dedin 😃 üstüne bide bana sapık muamelesi yaptın
Ahaha🤣 ben göbek var demedim soruda, senin nicki de sen kendin yazmışsın sonra da beni suçla 😂 yetmedi gizlen yetmedi iddaya tutuş sonra da günah keçisi beni yap😂 yok ya
Ahaa bak gördün mü kullanıcı adım niye o 🤣işte hep böyle oluyor sapık damgası yedim diye gizlendim
O nicki yazarsan bu kaçınılmaz🤣
😀 düzgün bir şey yapsam ne olacak sanki gene günah keçisi ben olurum herkes masum ben suçlu
Bu senin elinde burada az da olsa düzgün insanlar belli ediyor kendini her zaman
Ben kendimi biliyorum kimin ne düşündüğünü umrumda degil özellikle bu sitede o yüzden gizlenmeyede gerek yok aslında
Neymiş senin kendi bildiğin? Günaha batmış bir keçi olduğun mu
🤣 hangi günah bu benim niye haberim yok
Bilmem senin kendi yazdığın şey 🤣 ben masumum oturmuş çayımı içiyorum evimde
🤣 @Rozes52 kanki ben sapık mıyım
🤣 iyi be aman hee şıracı istediğini düşün napim
🤣 dejavu yaşıyorum bu sohbet neden bana tanıdık geldi
Çok komik ha ha haa pişman ettin sağol
Kadın dediğin etli butlu olacak
Etli butlu mu😂 Allah korusun
Ne o öyle tahta gibii
yaş ve kilo normla bence
Ya zaten normal görsel olarak kötü bir durum yok ama dert oldu bana yine de
Bunu dert etme yenekten sonra biraz yürüyüş. birde yeme düzeni dengele protein ve salata apırlıklı beslen. akşam fazla yeme 2 haftaya toplarsın
Ya zaten fazla yiyen biri değilim geç vakit hele hiç. Çabuk veririm onu da biliyorum ama normalde alıp veren biri değilim şimdi ne oldu diye düşünmeye başladım
Kış dönemi hatarekerimiz azalıyoır Vucut su topluyor. genelde su atamıyoruz bence normal bunu yaza girerken rahat atarsınız... bende 40 dan sonra sık sık kilo alıp veriyorum vucur çabuk etkiliniyor
Ay o zaman büyük dert ama evet çabuk veririm hiçbir şey yapmasam da bunu biliyorum ama dert oldu işte yine de
Çabuk verirsin bunu çoğu ödeme zaten kıpın vucut termeliyor su atmıyoruz. tuzlu gıdalar ödem tutuyor. imkan varsa biraz bol su iç ter at olur
Çok içerim suyu ama şu an durağan bir dönemdeyim ondandır teşekkürler yorumlar için
Rica ederim bende KS böyle güzel cevaplar gelince memnun oluyorum.. umarım istedğin gibi olursun
Ya yok sanki kaç kilo aldın sanilacak
Dert oldu yine de bana
Anlaşılan dış görünüşune ekstra önem veriyorsunuz
Önem vermeye gerek kalmıyor hep fitim alıp veren biri değilim ama dert ettim işte
Zamanında çok kişiye kilo yüzünden laf mı söyledin
Laf söylemeye gerek yok ki zaten hiç hoşlanmam kilolulardan
Takıntı yaptığın şey başına gelmiş 😂
Kilolu değilim ki ben görsel bir sorun yok bunu da çabuk veririm zaten kendiliğinden gider bunu da biliyorum ama taktım işte şu an
Bir yaştan sonra çok rahat olmuyor kilo vermek aslinda
Yok ben çabuk veririm nasıl alıp verdiğimi anlamam bile
40 yaşındasın öyle kolay olmuuor
Biraz dikkat et biraz yuru tamamdir :)
Boyun kaç ki
165
Bence çok iyisin muhtemelen şu an
Her zaman iyiyim görsel bir sorun yok ama taktım işte
O takıntılık da iyi bişey değil ama
bise olmaz iste ne guzel esin arzular seni
Ben herkes tarafından tercih edilmek istenen biri oldum her zaman ama önemli olan benim kimi tercih ettiğim fakat konu bu değil
her erkek dolgun bayani arzular 63 kiloda idal yane
Ya dolgun değilim ki😂 onu atlıyorsun
63 kilosun dolgun degilsin nasil oluyor o iş 2 mt boymu var 🤣
Değil ama 165 fakat görsel bir sorun yok kendim tartıda gördüğümu dert ettim sadece😂
sen iyisin iyi merak etme heyacan arama 🤣🤣
Spor yap abla
Kac. cocuk
İlgisi ne. 10-15 var ellerinden öper
Kilo almama sebebini merak ettim
Cocuk yok heralde
Günceli okumamışsin herkes alıp verecek diye bişey yok genetiğim bu
Cok iyiymis tas gibisindir
İnsan birseyj horgordumu başına geliyor
İlgisi yok
Ama fazla kilon yok balık etlisin
Yok değilim normal olarak balık görünüm de yok bende kilolu da değilim ama işte dert ettim kilo sevmiyorum
50 olduğunda 80 olırsun sen artık
Çüş 🤣 sen önce aynaya bak
Ben 90 ı'm zaten
Hayvan gibi biri olduğunu tahmin etmiştim😂
Ben uzun ve biraz göbekli biriyim ama insanım. Sen insanlıktan cıkmışsın hemde çok olmuş. Saygısız hadsiz. Bigün gelecek obez olacaksın bu lafımıda unutma. İnsanlara saygılı olmayı öğren.
(Yazdıklarını okumayacağım)
İyy işte göbek asıl sorun da bu ben olmam merak etme genetiğim de yok
Nedebki
Kolay yemezsin gider
Etli butlu iyidir teneke gibi karıyı napcan
Etli butlu değilim ki🤣
Etlen butlan
Gayet ideal ya 63
Çok neresi ideal. Hayatımda bu rakamı ile kez görüyorum taktım
Ya kadın dediğin hem biraz etli butlu olur ya
Etli butlu değilim ki Allah korusun😂
Ol ol o zaman 😀😀😀
boş ver rahat ol
Spor şart.
Sevmiyorum ama deniyorum arada. Çabuk veririm bunu biliyorum ama dert ettim işte
Boyun kaç
165
Sende laf olsun diye konuşuyorsun ha 😃
Valla değil çok dert ettim çünkü kilo alıp veren biri değilim normalde bu neyin nesi şimdi
Git zayıfla o zaman
Kilolu değilim ki😂
Boyun kisami
165
Gayet idealsin
Fizik önemli tâbi
Görsel bir sorun yok zaten ama ben ne oluyoruz diye dert ettim işte
Dikkatli besinle halledersin yaşına göre dikkat etmelisin
şişmansın bacım
Ahaha🤣