sadece seanslarda değil, günlük hayatta yanımızda olan bir dert ortağı düşünün. çok iyi olmaz mıydı? kötü zamanımızda yanımızda olur daha iyi hissettirirdi.
Günlük hayatımızda sürekli yanımızda bir psikolog olsa daha güzel bir hayat mı yaşardık?
Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
Kişi başka düşünceleri sürekli işiterek doğruyu bulamaz. Arada bir olursa kâfi. İnsan düşünebilen , analiz edebilen, karar verebilen bir canlı. Bunu kullanmak imkansız değil. İnsan gibi görünmek herkesin yapabileceği bir şey. Fakat olmak zor zanaat.