Günlük hayatımızda sürekli yanımızda bir psikolog olsa daha güzel bir hayat mı yaşardık?

sadece seanslarda değil, günlük hayatta yanımızda olan bir dert ortağı düşünün. çok iyi olmaz mıydı? kötü zamanımızda yanımızda olur daha iyi hissettirirdi.
Günlük hayatımızda sürekli yanımızda bir psikolog olsa daha güzel bir hayat mı yaşardık?
Günlük hayatımızda sürekli yanımızda bir psikolog olsa daha güzel bir hayat mı yaşardık?
Cevapla