Kendini gömerken bile öven insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

En sevmediğin özelliğin ne diye sorsan cömertliklerinden başlar merhametlerinden çıkarlar. Ya da bir tık daha profesyonelcesi var ki; “umursamazlığım” derken; alt metninde, “ortamlarının aranan yüzüyüm, herkes peşimde ama ben kimseyi umursamıyorum” demek istiyorlardır.

Kendini gömerken bile öven insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Böylelerini farkedince rencide edesim geliyor ama bunlara prim verenleri görünce ben rencide etsem ne etmesem ne diyip vazgeçiyorum ajajsjsjsks

Siz prim verenlerden misiniz, Rencide edenlerden mi?

Kendini gömerken bile öven insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla