Kadınlar çok istedikleri şeylere karşı neden nefret duyarlar?

çok istedikleri belli olmasın diye böyle yaptıklarını düşünüyorum. bir şeyi çok istemek gözlerinde ayıplı bir davranış gibi geliyor.

Kadınlar çok istedikleri şeylere karşı neden nefret duyarlar?
Cevapla