İnsanlar özellikle de kadınlar neden kendini seven kadınlardan nefret ederler?

hiçbir şey yapmıyorum kimseye zararım yok sadece kendimi seviyorum ama insanlar aşırı güzel veya aşırı başarılı olmadıkça kendimi sevemezmişim gibi davranıyorlar ve tam anlamıyla kuduruyorlar takıntı yapıp sürekli eleştirerek beni üzmeye çalışıyorlar. Bence çok saçma kimse mükemmel değil işinde başarılı olup aşk hayatı olmayan var veya hepsi olup karakteri kötü olanlar var kendini sevmek için kusursuz olmayı beklersek ohooo

İnsanlar özellikle de kadınlar neden kendini seven kadınlardan nefret ederler?
Cevapla