Kendi Hayatım Yok Diye 13 Yıldır Başkalarını İzliyorum Ne Düşünüyorsunuz?

Lise bitirmedim üniversite gitmedim arkadaş çevre yapmadım kendimi sevmem tipimi boyumu sesimi ve bende kendi ayakları üzerinde duracak birey hissedece karakter kişilik yok.

Kendi Hayatım Yok Diye 13 Yıldır Başkalarını İzliyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla