Kendimi çok yanlız hissediyorum , benim gibi hayatını sadece oturduğu yerden izleyen var mı?

hiç bişey yolunda gitmiyor kimse beni anlamıyor
Kendimi çok yanlız hissediyorum , benim gibi hayatını sadece oturduğu yerden izleyen var mı?
Cevapla