İlk bakış ve görüşten mutlu sona/hazin sona kadar yaşadıklarınız sizi bu efsanenin sonunda bambaşka biri yapabilir mi? Bazen bakıyorsunuz ne onurdan ne gururdan eser kalmış...


Aşkla, sevgiyle gelen değişimi neden sadece olumsuz olarak algılıyorsunuz, anlamıyorum 😄
Bu yoğun duygu ve düşünceler inanılmaz derecede büyük bir enerji açığa çıkartıyor 🤩
Siz bunu kendinizi mahvetmek ve yok etmek için kullanıyorsunuz🙃
Oysa hayatınızı bir üst seviyeye de taşıyabilir bu enerjiyi (+) 'ya çevirdiğinizde..
Hiçbir konuda hiçbir zaman büyük konuşmamak lazım. Ama olması gereken nedir diye sorarsan ne olursa olsun kimse onurundan, gururundan ödün vermemeli
Evet bir zamanlar aşk seline kapılmış ve kendi benliğimden ödün vermiştim.. Ama daha sonra daha çok kendime döndüm ve daha ziyade kendimi buldum...
Kimse bu akıntıya karşı koyamıyor, başarırsa da bu aşk olmuyor.
Nefret sevginin zıttıdır. Eğer nefretle kendimizi kaybedecek raddeye gelebiliyorsak, sevgiyle de benliğin yitirilmesi imkânsız bir şey değil.
Cevap
2Cevap
Büyük konuşmamak gerek tabi ama onurumu gururumu kaybedecek seviyeye düşmem ama tahmin edemeyeceğim kadar sevebilirim
aşk yoktur
Kendimi kaybetmem asla saçmalamanin alemi yok😅
Ole bisi olursa bakariz
Başlicam aşkına
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?