Sadece 3 ay ömrünüzün kaldığını söyleseler napardınız ne düşünürdünüz?

Diyelim ki (umarım kimsenin başına gelmez) doktora gittiniz ve doktor hastalığınız olduğunu ve yeterli tedavinin olmadığını ileri düzeyde olduğunu ve ek olarak 3 aylık ömrünüz kaldı dedi. Ne hissederdiniz birilerine söyler miydiniz herkesten uzaklaşıp bilinmeyen yerlere gidip 3 ayın geçmesini mi beklerdiniz? Ne yapardınız?

Sadece 3 ay ömrünüzün kaldığını söyleseler napardınız ne düşünürdünüz?
Cevapla