
Başarıda tanırım.
Zorlukta tanırım.
İkisi de önemli.
Tanımak imkânsız.
Bunların dışında fikir belirteceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

insanlar özellikle günümüzde kendi menfaatleri doğrultusunda ve buna bağlı olarak duygu düşüncelerini belli etmiyorlar etseler de bu gerçeği yansıtmıyor
Zor zamanda yanında olup olmamasıyla ve bir başarıya ulaştıktan sonra sana takındığı tavırlarla tanırsın insanı.
Birini tanımak istiyorsan ona makam vereceksin diyen büyükler haklı.
Başarında senin kadar mutlu oluyorsa, zor zamanında tüm ruhuyla yanındaydı dosttur. Tam tersi olursa menfaati vardır..
Doğru
Bir insanı tam anlamıyla asla tanıyamayız çünkü o içindeki ruh kötüde olabiliyor iyide
Kesinlikle
Cevap
4Cevap
Bir insanı İyi tanımak istiyorsanız Ticaret yapın Ufak gıdım dahi olsa Ozaman anlarsın.
Doğru söylüyorsunuz
Bence hiçbir zaman bir insanı tam anlamıyla tanıyamayız
Kesinlikle katılıyorum çünkü insan çıkarları doğrultusunda ve nefsi ile hareket eden bir varlık
Yalnız olduğuna, izlenmediğine ikna olduğunda. Çünkü kişi ancak buna inandığında gerçek yüzünü gösterir.
Seyahatte, zor anlarda ozellikle
Doğrudur
Bencil olduğunu anladığında
Anladım
Menfaati bittiğinde.
Doğru
Zor günümde
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?