Bir insanı en iyi ne zaman tanırsınız: Başarıda mı, yoksa zorlukta mı?

Bir insanı en iyi ne zaman tanırsınız: Başarıda mı, yoksa zorlukta mı?
Başarıda tanırım.
Zorlukta tanırım.
İkisi de önemli.
Tanımak imkânsız.
Bunların dışında fikir belirteceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir insanı en iyi ne zaman tanırsınız: Başarıda mı, yoksa zorlukta mı?
Cevapla