Elbette insanız hatalar yapacağız! yapmalıyız da acaba sizler İnsan tanımak konusunda ne kadar hata yaptınız?
Yapmadıysanız nelere dikkat ediyorsunuz?
Elbette insanız hatalar yapacağız! yapmalıyız da acaba sizler İnsan tanımak konusunda ne kadar hata yaptınız?
Yapmadıysanız nelere dikkat ediyorsunuz?
En az bir 6 ay davranislarini ve çizgisini gözlemlemek gerek, zaten bu süreye kadar sapitan, niyeti sizden başka olan, karaktersiz, dengesiz, kişiliği oturmamiş olanlar tek tek yaprak dökümü gibi dokuluyorlar, geriye ya 1-2 kişi ya da kimse kalmıyor.
Tartışırken en sinirli anında. O zaman maskeler düşer, perdeler kalkar. Salt haliyle karşımızdadır o insan.
Coooookkkk
Eyvah eyvah
😅😅😅😅
Cevap
2Cevap
Bana kötü davrandığında gerçek yüzleri çıkıyor
Bir insanı tanımak için
Ya onunla iş yapacan
ya da yola çıkacan
Sağolunuz
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?