
Bir insanı daha yakından daha detaylı tanımak için ne yaparsınız?
#Morp ❣

Bir insanı daha yakından daha detaylı tanımak için ne yaparsınız?
#Morp ❣
Eğer o kişiyi gerçekten bir an önce tanımak istiyorsam genelde laf arasında sorular sorarım. Örnek olaylar anlatır ve ona kendisi bu durumda olsa masıl tepki verirdi bunu sorarım. Onun dışında aslında tamamen günlük hayatta kendilerine çok küçük olaylarda bile belli ediyor insanlar bu yüzden ekstra bir çabaya girmiyorum. Dikkatli bakmak dışında tabii.
Aslında bir insanı tanımak için ekstra bir çaba içine girmem. Sadece toplum içindeki davranışlarına bakarım. Gerçekten özü sözü bir insan mı? Söylediklerinin arkasında duruyor mu? Hayatında bir amaca yer var mı? Bunu sorular ile öğrenmek imkansıza yakın bir durum. En iyisi gözlemleme yapıp kendi kararını kendisi vermesi insanın.
Ne güzel açıkladınız beyefendi 😌
İyi bir gözlemci ve dinleyici olduğumu düşünüyorum. Bu da kendisini tanımamda kolaylık sağlayacaktır ama özellikle tanımaya yönelik bir şey yapmaya gerek duymam, kendisi yansıtacaktır her türlü kendisini, sadece iyi gözlemlemek gerek.
Cevap
25Cevap
Hayır cevabını vermem yetiyo niyetini anlamam için...
Bir insanı daha iyi tanımak için sorular sorardım ama zaman geçmeden tanıyamam. mesela en çok zor günlerde nasıl davrandığına bakardım ya da sinirlendiğinde bana nasıl davrandığına bakardım daha çok bu fikir verirdi bana.
Bir Insani görmeden taniyamassiniz burada herkes soruyor ya insan görmedende duymadanda seve bilirmi diye eskiye göre insan yaşamamalı devir değişti ve bir Insani çok daha iyi tanimak istiyorsaniz buluşmalar olmalı baştan görüntülü konuşmak olmalı bir Insani Yazarak telefonlan konuşarak taniyamassiniz
Etrafındakilere bakarak, uzaktan gözlemleyerek.. İlişmeden, habersiz..
Kesinlikle sinirlendirmek
Bir insanın sinirlenince nasıl olduğu onun karakterini ortaya çıkarır
Sorular sorarım, görüşlerini alırım, onu yaşarım.
Mevlananın sözü de doğru. Bazı kişiler amaçsız da yaşayabiliyor.
Çok sık zaman geçirip ortak paylaşımlar yapınca anlaşılıyor
Hakkimda yalan soylerim, sonrasinda aramizi bozarim bakarim millete bir sey anlatiyor mu
Tartışmaktan çekinmem gerçek yüzünü o zaman gösterir.
Ya aynı evde yaşamak, aynı işte çalışmak, beraber yolculuk yapmak tanımanın en etkili yöntemleri bence.
Tanımak için ekstra hiçbir şey yapmam. Sadece diğer insanlara karşı olan tavırlarını da incelerim bana rol mü yapıyor öğrenirim
Hayalini sorarım, kimse hayalini yalanlamaz, arkadaşını sorarım kim olduğunu karakterini böylelikle bulurum
Sinirlendiği zaman ya da senden çıkarı kalmadığında tanıyorsun zaten, ekstra bir çabaya gerek yok 🙃
Asla soru sormam. Belirli yerlerde belirli davranışlarını gözlemlerim. Sözlere asla güvenme.
Onunla bol bol sohbet ederim ve insanlara karşı davranışlarını incelerim.
Bir insanı daha iyi tanımak için yolculuk yap derler
İstediği zaman borç para veriyorum. Kişinin ne mal olduğunu çok güzel açıklıyor.
Onunla yolculuğa çıkarım, arkadaşını yolda tanırsın.
Yemeğe çık, yolculuk yap, birini ayarla sana sarkıntılık yapsın tepkisinden görürsün
Bir şey yapmam gerekmez genelde. Bir bakışta anları₥
Bir şey yapmama gerek yok herkes er ya da geç gerçek yüzünü gösteriyor zaten.
Görsel anlatmış herşeyi bence 😎
Önce Onu sinir ederim. ve tanirimm
çok kıymet verdiği bir şey hakkında ki konuşmasını dinleyerek
Daha fazla zaman geçiririm..
Sorup soruştururum genelde
Ters köşe sorular sorarım
borç vermek ya da seyahat etmek çok işe yarıyor
ya seyahat ederim ya da rakı masasına davet ederim
Daha çok zaman geçiririm.
Çeşitli aktiviteler yapardık
Sürekli konuşup vakit geçirmeye çalışırım.
Çevresine bakarım.
Borc veririm.
Tartışırım.
Bir insanla çalışınca hemen tanırsın.
Bilmiyorum ne yapayım
Flört ederim
Kadınsa hoşlanıyorsam flört ederim Genelde uzaktan gözlemlerim
Spotify da dinlediği şeylere bakarım xd
Tanıt kendini derim.
Gözlemlerim
Görüşürüm onunla gittiğimiz yerdeki haraketleri vs
Sinirlendir ve yolculuğa çık
İletişim kurarım
Kavga ederim
At binmeye giderim
arkadaş olmalı bence
Kızdırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?