AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
296Cevap
Kucakladığım gibi öpücüklere boğarım @Sarışınnnnnnnnnnnnnn
Sevinirdim, hele bir de kız olursa, dünyanın en harika eşi yapardım o kadını, hediyeler, elbiseler herşey :D
O an dünyanın en mutlu insanı ben olurdum ve en mutlu olduğum ikinci an da yavrumu sağlıklı bir şekilde elime aldığım zaman olurdu :)
https://d1209.hizliresim.com/11/3/cm43g.gif :D :D
Sessizlik olurdu ortamda bir süre sonrs çığlık atardım her halde
Kesin çakmışımdır önceden hatırlamıyorumdur derim problem etmez baba oluyoz sonuçta :D
O gece yemegi disarda yerdik :D 9 ay seks yapmazdik. d
Sevincten tekrar yataga atar ikiz olmasi icin calisirdim
Bu benmde aklma geldi :D
Bu haberi hemen kutlamak lazim. Cunku kadin erkek en iyi birlikte nefes alip verdikleri zaman birlik olurlar
Sanirim donup kalirdim hic tepki vermezdim sonra KOCAMAN SARILIR bir SAAT OPERDIM :)♥
SONRADA CANIN NE ISTIYO BUL DE BULIYIM ASSSSSKIM DERDIM ♥♥♥
Gece yarısı aş verirken aynısıni demezsin heralde. d
Derim ;) emin ol yeterki istesin...
Valla bu soruyu hiç düşünmedim ama eski sevgilim ben hamileyim dediğinde epey korkmuştum o gece uyuyamamıştım.
yasamadigim icin bilmiom ama sevincten butun antalyayi ayaga kaldirirdim heralde zaten daha once bir sevdigim kiz icin baya seyler yapmistim
içimde yarayan bir kanadır önce hatunu bulmak lazım
Hadi canım git aldir mi diyecem :) elbette insan sevinir
Eşime sarılır öperim ve göbegini de öperim :) tabi evlendigim kadın ise
eşim ise sevinirim değil ise düşünmek bile istemiyorum.
Çok aşıksam ve çocuk benden deilse aklımı kaçırırdım
Kızarır hemde çok kızarır terk ederim bırakırım hesap sorarım
eşime hamile olduğumu söylesem hadi la manyak derdi herhalde :D
yakında tüm dünyaya ben hükmedeceğim diyerek hunharca gülerdim nihahaha:D
Oy ben bir ağla bir ağla karima sarilirim felan :)
çabuk doğur o çocuğu canım bebek sevmek istiyor çabuk derdim
Çocuk evlilik bağlarının daha sıkı olmasına vrsile olur :-) heralde yerimde dıramazdım sevinçten :-)
O an dünyanın merkezine varmış gibi hissediyorlar ve çok komik görünüyorlar:)
bu duruma sevinir ve yoğurtlu pilavımı paylasacak olacağım evladıma kütahya porselenden bir tas satın alırdım
Az önce hayalini kurdum ne muhteşem bir duygu olur ya ;) vereceğim tepkiyi şuanda ben bile tahmin edemiyorum ;))
Soru: eşiniz size hamilr olduğunu söyleyince ne tepki verirdiniz.
tepki: anne...
Eşim bana niye hamil oluyor çocuguma olsun.
Kız olursa annesine, erkek olursa bana benzesin diye Dua ederim. :)
''Prezervatifi bimden alırsam öyle olur tabi'' derdim :D
bu duyguyu 3 kez yaşadım hepsinde sevinçten etrafımda 10 kez döndüm :)
Yiyecek depolardım ne aşeriyosa hemen dolaptan verirdim filmlerdeki gibi arayamam :D
Duygu karmaşası yaşayıp suratına tokadı basarım herhalde.
Ilk tepkim 1 dakika falan susup ne zaman ogrendin diye sormak olmus idi...
cidden mi kimden derim, benden olsaydı hamile kalacağını bilirdim
Valla heralde ya mutluluktan ağlar ya havalara uçardım güzel bir restorana götürür bir jest yapardım
Yalan söyleme derdim :D Heyecandan Yerimde duramazdım
Tabikide ikinci bebegi ne zaman yapiyoruz diye sorardim
asik oldugim kadinla evlenme fibi bir ihtimal yok o bana bakmaz cumku
Oglum ayaz mi
Kızım Berf mi
Ömrüm senindi yarısini da o yesin yaa :))
Tam tepki;
Neee hamilemisin? Hani doğum kontrol hapı yuttuydun
Eşim yok ilerde olur mu bilemiyorum öyle bişey olsa sevinirsin heralde ne bileyim :P
ben çocukları çok seviyorum çook mutlu olrdum her al
gobusunu operim 7 /24 dinlerim :D cok acayip bisey olur
sevinçten napçağımı şaşırıdım sonra eşimi kucaklardım
kadınlar hamilelikten sonra deforme oluyor.. göbeği kalçası bacakları memesi birbirine gecip yer değiştiriyor sanki.. 2 kızla evlenmek isterim biri sadece çocuk yapsın öteki bozulmasın
Isminle uyusuyorsun
gizli saklı bir şey yok mert olmayanlardan korkacaksın en azından kötü yanlarım varsada söylüyorum yani
durumumuz müsaitse dünyanın en mutlu erkeği olurum herhalde
sevincden ucardım ona bunun için hediyeler alir süprizler yapardım
Kisa süreli bir şok anı arkasından gelen sevinç naraları :)
Tüh ulan derdim hormonlar yüzünden 9 ay daha az seks yapıcaz derdim
Tabikide mutlu olur sevinirim :) el üstünde tutarım onu
Deniz atiysak sevinirim.
Eig lik cevap :D
Tesekkurler eig secilmis bile
@eris-ceres :)
Olsun ben cok guldum gece gece :)
Sevindim guldurdugume :)
@eris-ceres
Dünyada almak istediğim kişiden alacağım haber herhalde benden mutlusu olmazdı?
kucağıma Alıp ayaklarını yerden kesip etrafımda dönerdim herhalde
Leblebiden nem kapıyorsun ilk seferde de tutarmı ya :))
durumu anlamaya çalışır bakardım düşündükten sonra sevinirdim :) sdafdsadsa
sevinirdim ve çocuğun sarı ve erkek olmasını dilerdim
Böyle bir duyguyu yaşamdan bilemeyiz ancak tarifi imkansız bir sevinç ve mutluluk getirir :)
Niye hamile kaldin diye doverdim
La nolacak olmasi gereken olacak niye tepki vereyim
Tarifi olmayan bir duygu sanırım. Yaşayan daha iyi bilir tabi.
Yaşamadan bilemeyiz. Ama öyle bişey olursa hayırlı olsun der geçerim :D
Duygusuz :D
:) şaka bir yana tabiki de çok mutlu olurum karıma sarılırım direk
Sevgilim soylemisti ( once bir saskinlik oldu kendime gelemedim sonra korkmaya basladim...