+1 yılsorusu bile heycanlardırdı :) hayal ediyorumda öyle bişey dese eminmisin aşkım derim doktor a falan gittin mi diye sorarım :) sonra evet derse elinden tutar dışarı cıkarım sokakta önüme gelene baba oluyom l*n coni derim :D sonra onun ailesini arar babamlara gitmelerini isterim direk solugu babamlarda alırım herkeze heyy millet baba oluyorum derim arkadaşlarımızı kafeye cagırır yeyin için benden bu gece derim :D havalara ucarım heralde yaa :D NOT: sevgilim bile yok şu an :DDDD
47 Yorumla- +1 yıl
notta haykırdım leğğbn:D
- +1 yıl
:D ben kaybetmedim :) o kaybetti yaptıgıyla ya karıştırma fazla unuttum zaten o kızı salla gide..
deli olurum ya ama ilerde eşim öyle dikilse karşıma hamileyim dese :) normalde sert yapım vardır ama o an her türlü manyaklıgı yapabilirim :DDD - +1 yıl
vede cinsiyeti inşallah kızdır derim :)
- +1 yıl
cinsiyet ayrımcılığı yanlış
- +1 yıl
ya ayrımcılık degil :) yanlış anlama. öyle derim cünki biliyorsundur kız çocukları babalarına düşkün olur :) ondan :D ilerde kızımla iş birligi yapıp annesine süpriz yaparız :D yardımcı olur ;)
- +1 yıl
he birde şeyi yazmayı unuttum :D yılbaşı ikramıyesi vursa okadar sevinmem heralde :D ilerde evlenince eşim hamileyim dese dünya benim olmuş gibi sevinirim :DDD
- +1 yıl
inşallah
En İyi Cevaplar
Secdeye kapanir Rabbime hamd u senalarda bulurdum. sonuçta çocuğu veren Allah. o dileğine koz diledigine erkek dilediğine cocuk vermez.
83 Yorumla- +1 yıl
harika!
- +1 yıl
rica ederim
+1 yılBir erkeğin hamile kaldığını düşünmek bile çok komik :)
Bir yemek sofrası kurarım süprizim var der söylerim :)13 Yorumla- +1 yıl
güncellemeee:D
- +1 yıl
Okudum okudum :D
- +1 yıl
eeee:D
Eşim kalksa hamileyim dese türkiyedeysek ruh ve sinir hastalıklarına yurtdışındaysak boşanma dairesine götürürüm
03 Yorumla- +1 yıl
abahhahahahah güncellemeyeb bak:D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
+1 yılÇocuğumun annesi olmuş. Var mı bundan ötesi ya...
Dünyaları ayaklarının altına sermek isterdim öyle bir durumda. :)
Şimdi hamile olunca canı bol bol yemek ister. Bende bol bol yediririm ona. Çiğ köftesinden iskenderine :)
Birde bol bol çikolata alırım. Çikolata yesin ki çikolata gibi tatlı cocuğumuz olsun. :D17 Yorumla- +1 yıl
ya insan düşününce bile mutluluktan deliriyor:D
- +1 yıl
Evet öyle gerçekten. Bir sarışın kız çocuğum olmasına o kadar çok isterdim ki anlatamam. Hayallerimi süslüyor ama ne yazıkki saf kan esmerim benden çıkma ihtimali yok. :)
- +1 yıl
senden çıkmıcak zaten sen hamile kalmıcan:P
- +1 yıl
Hehe evet öyle :)
Dünyada en fazla sarışın iskandinav ülkelerinde bulunuyormuş. İleriki zamanlarda göç yapmayı düşünüyorum oraya. :D - +1 yıl
git yap:D
- +1 yıl
Demesi kolay. Henüz değil, vakti zamanı gelince. :)
- +1 yıl
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
+1 yılOnun baba olacağını düşünmek bile mutluluktan Havalara uçurur beni.
21 Yorumla- +1 yıl
:D çok güzel bir duygu
ehuehueheueheu
https://c1302.hizliresim.com/16/u/kjsjw.gif63 Yorumla- +1 yıl
ne oluyor leğğn orda:P
- +1 yıl
:D işte arkadaş beni paylaşmış :DDDD
- +1 yıl
allahım şimdi anladım laney olsun..
+1 yılAllaaaaaaah ne sevinirim be asık oldugum kızdan olursa birde :))
o anı hayal ettim de buna neden oldugun için teşekkürler :)21 Yorumla- +1 yıl
rica ederim:D
- https://www.youtube.com/watch?v=DI0Z3AunCnA
aklima bu geldi... =)33 Yorumla- +1 yıl
ahahhaha:D
- +1 yıl
:DDDDDDDDD
Kocamın hamile kalmasına sevinirim ve ellerini, yüzünü son olarakta kıllı göbüşünü öperim :D
44 Yorumla- +1 yıl
bende Günaydın sabah oldu derim fazla hayale dalmayın..
- +1 yıl
Ahahaha :D :D
- +1 yıl
güncellemeye bak:d
+1 yılMuhahaha hemen bir tatile çıkartırım onu ne olursa olsun ertesi güne çoook güzel bir tatil onu bekler eve dönene kadarda evin içindeki eşyaların köşelerini falan kaplatır zeminide yumuşak halı ile kaplatırım buzdolabınıda fullettiririm.
20 Yorumlaanaaa aşkım bir ilki gerçekleştirdin erkekler de hamile kalabiliyormuş derim :D
13 Yorumla- +1 yıl
ahhahah allahım yaw n eiçtin knk sen:P
- +1 yıl
bende sprite:D
+1 yılCanı bir sey cekerse hic dusunmem alirim, cok seviyorum cok
15 Yorumla- +1 yıl
ahhaha maytap geçmee:P
- +1 yıl
Ne kadar zekisin ya sen :D allahtan bir sonuna gülücük koymadık :D
- +1 yıl
Ah soran ah anlamiyor bunlar beni, bir sen anladin :D
- +1 yıl
:( biliom:D
Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Heralde saka yaptigini dusunurum once sonra ankayinxa oyke bir sarilirim ki hamile oldugu kafana dank edene kadar :)) sonra sikmam yanagindan gozlerinden operim birde bizde bilezik alinir gider alirim heralde :-))
02 Yorumla- +1 yıl
nasıl ya
+1 yılKnka oturu duaederim dusunsene kocam hamile aahahahahhaha @Rusasigi askim sen hamile ol tamam mi ahahahahah
027 Yorumla- +1 yıl
ahahha kanka leeğn güncellemeyi oku:D
- +1 yıl
Ajajajahhaha ulen knka cok manyak bir sekilde soylerdim yani:)))
- +1 yıl
Ulen yaaa zorla getirdim buraya ama hahhaahhaha
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
kanka böyle olsun :D
kanka çocuğumu ilk yıkarken böyle yapıcam :DDD
https://i.hizliresim.com/992OJO.jpg
ama buda çok tatlııı :* gel beni öp diyor ya:D
https://i.hizliresim.com/2Y8bGO.jpg - +1 yıl
Askim ikimizden olma bisey nasil olabilir tabiki tatlilik abidesi olur ahahaha
- +1 yıl
- +1 yıl
ayayyaahahahhahaha * öyle bir haykırdımki hahahahah:D
- +1 yıl
- +1 yıl
kahkaham çok gıcık atardımda sinirden ölürsünüz:D
- +1 yıl
volume 1224552552 de gülüom:DDDD
- +1 yıl
Bencede kaybol bebegim sen ahahahha
- +1 yıl
kimi kimin sorusundan kovuyonuz leğğn:D
- +1 yıl
Sari kiz askimi duydun cok pis kiziyorum şu an sana ahahahhah
- +1 yıl
Ahahahahi seni senin sorundan ahahahhahaha
- +1 yıl
- +1 yıl
ahahha nah:D
- +1 yıl
sevinirsin :) ne ypacaksın başka.. Bebek geliyor ne güzel işte :)
01 Yorumla- +1 yıl
ynai tepkilerin ne olur
O zaman gelince ne Yaparım bilmem ama güllere ve öpücüklere bogarım onu sanırım :)
01 Yorumla- +1 yıl
bu kadarmııı
+1 yılKucaklayp öpucuge bogarm. :) ev işleri bende artk :)
02 Yorumla- +1 yıl
iyimiş:P
- +1 yıl
Olmasi gereken :)
+1 yılÇocuğu değil de sevgilimi gider alnından öperim gözlerimde ki mutlulugu kelime söylemeden anlatırım ona o da anlar bakışlarımdan :)
01 Yorumla- +1 yıl
inşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocam biyolojik olarak hamile kalcak olsa yine ne olur ben oluyum derim çünkü o benim nazımı daha kolay çekiyor :)
05 Yorumla- +1 yıl
güncellemeye bak
Cevap sahibi+1 yılGöbişime bir kırmızı kurdele bağlardım hediyem var sana diye :)) ya da sofraya üçüncü bir tabak koyardım o soruncada bebişş yolda geliyo derdim ihihihi :))
- +1 yıl
oysshh çok tatlıı:P
Cevap sahibi+1 yılAllah hepimize o güzel duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah :)
- +1 yıl
aminn allahımm
- Kişilik & Karakter konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılArarım hamileyim der kapatırım. Hiç öyle laga luga yapmaya gerek böyle daha şok edici hem 😂
07 Yorumla- +1 yıl
ahah uçarak eve gelirler bence:P
- +1 yıl
Gelecek tabi 10 dakika içinde evde olmazsa kapıda yatar 😄
- +1 yıl
ben işinlanırım direk eve :D
- +1 yıl
ahahah trafik kazasında ölecek l*n adam:D
- +1 yıl
Ölürse de kapıda yatar. O eve 10 dakikada gelecek 😄
- +1 yıl
patrona eve gitmem lazım derim yok gidemezsin derse :) s... l*n işini acil işim var baba olucam gitmem lazım paranada , işine , istifa ediyom l*n derim.. Usain Bolt un rekorunu kırmazsam o an eve kadar şerefsizim :DDDD
- +1 yıl
acımazsın ya ölürse nasıl kapıda yatçak:D ateyizler açıklayın:P
+1 yıl:) git bana çay damla l*n derdim :) kaırnın üstüne çeketimizi atıyoruz hamile kalıyor :))
05 Yorumla- +1 yıl
tövbe
- +1 yıl
kemal sunalın kapıcılar kralı filminden alıntı yaptım :)
- +1 yıl
izlemedim knk
- +1 yıl
doktor karısının hamıle oldugunu söyleyınce bu tepkıyı verıyordu hanı.. aabartman görevlısı ya kadın hamile çalısamıyacak :D
- +1 yıl
bilmiyoerum
+1 yılböyle bir mutluluk veren başka bişey olamaz galiba. inşş
06 Yorumla- +1 yıl
aminnn ayy insan düşünürken bile mutlu oluyor ya:D
- +1 yıl
aynen şöyle bir erkek olsa tam piç yapacam onu :D :D
- +1 yıl
ya of erkek kız ne farkeder ya!
- +1 yıl
farketmez ki sarı sadece birden erkek diyesim geldi ondan :) kızlar daha bir tatlı :D
- +1 yıl
bilmiyorum:D
- +1 yıl
aynaya baksana bir şimdi bile çok tatlısın bebeliğini düşünemiyorummm ^_^
+1 yılKucaklarım çocuklar gibi sevinirdim sonra yemeğe çıkartırdım heralde kutlamak için
07 Yorumla- +1 yıl
yavaş çocuk gitçek:D
- +1 yıl
daha çocuğun vücudu oluşmamıştır ki Bismillah daha :D
- +1 yıl
olsun dikkat etmelisin:D
- +1 yıl
Böyle masum bir sevinme benim ki :D :D
- +1 yıl
çok tatlı ya düşünmesi bile mutluluk veriyor insana:D
- +1 yıl
Evet inşallah nasip olur isteyenlere :P
- +1 yıl
amin
Bende izinsiz hamile oldugu için onu boşardım ! saddsa
13 Yorumla- +1 yıl
allahım yaw biraz beynini kullannn:D
- +1 yıl
ne aşkımı be
+1 yılYuzu bulan gollum gıbı olurum herhalde kıymetlimiss :)))
16 Yorumla- +1 yıl
nasıl
- +1 yıl
yuzugu yazacaktım yuzuklerın efendısı ızlemedınız mı?
- +1 yıl
izledim
- +1 yıl
tamam anlamssnzdr herhalde :))
- +1 yıl
anladım:P
- +1 yıl
:) :): )
+1 yılbenden degilse kafasina sikar polise teslim olurum.
03 Yorumla- +1 yıl
hahhah sendense
- +1 yıl
ona kucuk suprizler yaparim :)
- +1 yıl
mesela:D
oleeey ben yırttım diye sevinçten oynarım :D
35 Yorumla- +1 yıl
ahha sevinmee o kadarrr güncellemeye bak:D
- +1 yıl
ahahahahah senin kafadan bende istiom anırdım ya isyanım:D
- +1 yıl
ahahahah güncellemeye bak:D
- Kişilik & Karakter konusunda 524 cevap paylaştı.
+1 yılGoolll oldu diye bağırırım ahhah:) O anki mutluluk paha biçilemez 😊
05 Yorumla- +1 yıl
yok artık hahah espiriye gel ahahhahaha:D
- +1 yıl
Ahaha kötü espriydi dimi 😁
- +1 yıl
hemde nasılllll:D
- +1 yıl
Bu kötü espriye karşılık bir kahveni içerim ahah😆
- +1 yıl
ahahah bekliom:D
+1 yılTahminimce salaklaşırdım heralde , saçma sapan hareketler yapardım :D
01 Yorumla- +1 yıl
yani:D
anlatılmaz yaşanır o durum vallahi allah herkese nasip etsin inşallah :)
01 Yorumla- +1 yıl
aminnn
+1 yılTuh hastane koselerindemi bekliycem derim#) dunyalar benim olurdu gozum hic birseyi gormez
00 Yorumla
+1 yılO anki tepkiyi yasamadan Bilemeyiz. yasamak lazım anlık biişi.
00 YorumlaKarının üstüne ceketi bıraksak hamile kaliyor derim zaar
02 Yorumla- +1 yıl
allahım ya
+1 yılBu işte bir yanlışlık var derim ve boşarım :D
12 Yorumla- +1 yıl
iyi koptum ya:D
- +1 yıl
:D:D
+1 yılKocam hamile olursa sanırım normal karşılamam o. O
11 Yorumla- +1 yıl
aynen haa:D
hadı içelim kutlıyalım derim :))
14 Yorumla- +1 yıl
içki hoş değil
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılbağırırım deli gibi :D
04 Yorumla- +1 yıl
ne dersin
- +1 yıl
hıaaağhhh humuaahh... gibi sesler çıkarırım :D
- +1 yıl
delisin:P
- +1 yıl
:DD
Delirme ihtimalin yok değil :D
03 Yorumla- +1 yıl
nasıl yaw:D
- +1 yıl
tamam.:D
+1 yılkız mı erkek mi diye. sorcam hemen. erkekse o günü bayram kabul edicem kız ise sağlıklı olsunda diyip işime devam edicem.
010 Yorumla- +1 yıl
geri kafalısın
- +1 yıl
Bir bebeğin cinsiyeti babadan kaynaklanır.
Geri kafalının tekisiniz. - +1 yıl
haklısın cinsiyetten değilde. sarışın esmerden ayrım yapmam gerekirdi. sarıysa kürtaj yapıcam her ne kadar yasak olsada senin gbi olacağına
- +1 yıl
bir özürlü daha ciddiye almış anlaşılan @BayanGoogle
- +1 yıl
ulan sarı seni bir * kızıla dönersin gtün kalmasın.
- +1 yıl
Çok komikti gerçekten. Öldük gülmekten.
- +1 yıl
gül diye yaptığımı kim söyledi @BayanGoogle
- +1 yıl
* . git yeniden oku orta okulu x ve y kromozomlarını kadınlar sadece x kromozomu erkekler x ve y kromozomu veriri sen x veririsen çocuk kız olur y verirsen erkek olur mal kadına ne yapıyon yapçağını git kendine yap öküz!! yobaz cahil!!
- +1 yıl
sarışınlar mal olur derlerdide inanmazdım. ulaan beyni olmayan şakasınıa yazdığımı daha kaç kez söylüyeyim. o dademin verdiğin bilgileri ben 3 sınıftan sonra öğrenmiştim hayırdır sana. kız veya erkek skimde değil sağlıklı hayırlı olması önemli benim için. heee bu arda saçını sayaha boya sarı saç yaramamış sana güzelim
- +1 yıl
sana hayatımın avukatı ol demedim ben mk! sen önce adam ol! aslında bunu dicem ama senide zor durumda bırakmam istemem konu adamlıktan açıldı sen kalk istersen..;D
+1 yılKontrolü kaybederim sevinçten.
03 Yorumla- +1 yıl
mesela
- +1 yıl
mahalleyi inletebilirim Alllllaaaaahhh diye bağırarak
- +1 yıl
ahahahah:D
Bütün ülkeye duyururum :P
04 Yorumla- +1 yıl
nasıl yapçan onu:P
- +1 yıl
off delisin:D
+1 yılSarılır kucaklarım herhalde =)
05 Yorumla- +1 yıl
yavaş ya:D
- +1 yıl
Ne yapalım? :D
- +1 yıl
çocuk düşçek:D
- +1 yıl
Düşmez kibar davranırım :)
- +1 yıl
inşallah:D
Töbe de olay çıkar :)
01 Yorumla- +1 yıl
güncellemeye bak:d
+1 yılben hamileyim Ramazan. ulan eşli batak oynamaya da gelmiyor senle!
13 Yorumla- +1 yıl
komik değil!
- +1 yıl
Komik olsun diye sölediğimi hatırlamıyorum.
- +1 yıl
peki.
+1 yıl2 gram aklım var oda çıkıp gider :):):)
04 Yorumla- +1 yıl
nereye ya:D
- +1 yıl
varya düşünmesi bile süüüperrrr
mutluluk sebebi ya
eski düzen olsa bu soruya 5 yıldızı çakmıştım - +1 yıl
nasıl?:P
- +1 yıl
eski üyeler anladı
bence bu soru 5 yıldızlık teşekkürler
+1 yılşizofren olduğumu düşünürüm çünki eşim yok *-*
14 Yorumla- +1 yıl
öyle düşün
- +1 yıl
şizofren olduğumumu aman tanrım !!!
- +1 yıl
ahhah hayır ya evlendiğinii ileride böyle birşey oldugunu hayal et
- +1 yıl
hmmmm aşkım kimden bu çocuk :D
@Sarışınnnnnnnnnnn üzerine kahve dökerim :D
01 Yorumla- +1 yıl
off ne kahveymiş beh anasını :D
+1 yılGötünden mi çıkarcan aşkım çocuğu?
06 Yorumla- +1 yıl
güncellemeye bak:D
- +1 yıl
Hamileyim adam der giderim
- +1 yıl
bu kadanmı:D
- +1 yıl
Hayır tabikiD
- +1 yıl
ee başka:P
- +1 yıl
Senden 1 tane daha çekemem spermelerine hoşçakal de :D
+1 yılBiz bir aydır yatmıyoruz kimden bu bebek aşkım:D
03 Yorumla- +1 yıl
güncellemeyi oku yaa:D
- +1 yıl
Ben başlığa bakdım :)
- +1 yıl
aferin:D
Ona öyle bir sarılırım ki :D
05 Yorumla- +1 yıl
eee:D
- +1 yıl
insan düşününce bile mutlu oluyor ya:D
- +1 yıl
şimdi bile ağzım kulaklarımda gerçekte olsa ne olurum bilmem:D
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Helal beee iste bu :-))
04 Yorumla- +1 yıl
mu dersin?
- +1 yıl
yapmacık:P
+1 yılOnu nasıl hamile braktigimi düşünürüm. ...
11 Yorumla- +1 yıl
tamam tamam:D
çay... çay yaparım
111 Yorumla- +1 yıl
hadi ya:D
- +1 yıl
mutluluğun nirvanası bence:D
- +1 yıl
rica ederim bir an olsa bile insan düşününce mutlu oluyor:D
- +1 yıl
bence iyi ya:D kucağına aldığını onu sana baktığını güldüğünü sevdiğin kadına benzediğini baba dediğini düşünseneee:D
- +1 yıl
ne zamanı be yaş aralığına bakılırsa:D
- +1 yıl
pki
+1 yılYok ki hamile kalsın değil m, :)))
02 Yorumla- +1 yıl
olduğunu düşün:P
- +1 yıl
:DD
+1 yıl"Kimden?" Diye sorarım
010 Yorumla- +1 yıl
senden kimden olcak eşin o senin:P
- +1 yıl
Kimseye güvenmiyorum malesef :)
- +1 yıl
allahım
- +1 yıl
Tecrübe :)
- +1 yıl
ne oldukiii
- +1 yıl
Önemsiz kişi için alınmış yanlış kararlar ve olması gerekenden fazla verilen değer ve emekler karşılığında alınan kötü sonuçlar :)
- +1 yıl
çok akıllıca konuştun:D
- +1 yıl
Sanırım :)
- +1 yıl
aynen:D
- +1 yıl
İyi akşamlar... :)
+1 yılbakkala gidip geliyom, gidiş o gidiş.
00 Yorumla
+1 yılsevinçten havalara uçarım
02 Yorumla- +1 yıl
başka:P
- +1 yıl
onu yemeğe çıkarırım
Gizli Üye(36-45)+1 yılkimden acaba diye düşünürüm...
01 Yorumla- +1 yıl
sendense
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüzünü ellerini göbüşünü öperim :))
116 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvrakları hazırlıyorum :))
- +1 yıl
çok tatlı:D
Cevap sahibi+1 yılSen di mi :D
- +1 yıl
yok bilmiyorum ya:D
Cevap sahibi+1 yılBen biliyorum :D
- +1 yıl
düşünürken bile mutlu oldum be gizlicik:D
Cevap sahibi+1 yılMutluluğun daim olsun :D
- +1 yıl
sen kimsin yaw:D
Cevap sahibi+1 yılGizli Kullanıcıya sorduğu soruya bak :D
- +1 yıl
merak ettim:D
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum :D
- +1 yıl
mesaj atsana:D
Cevap sahibi+1 yılPekü :D
- +1 yıl
kimsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Cevap sahibi+1 yılBenimm
- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılGöbeğinden öperim.
05 Yorumla- +1 yıl
yok artık
- +1 yıl
Ne yok artık? Eşim bu, ben de yoz değilim.
- +1 yıl
hayır ya sevimli bence
- +1 yıl
Ah, pardon öyleyse. :)
- +1 yıl
önemli değil:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke o kalabilseydi çok sevinirdim :D :D
022 Yorumla- +1 yıl
yürü git :D erkek hamile kalırmı :))
- +1 yıl
güncellemeye bak:d
Cevap sahibi+1 yılSevinsin bir zahmet :D bilemedim şimdi :D @kara-maske kalaydı iyiydi :D
- +1 yıl
sen kolayı seç :) zor sneı beklıyorr
Cevap sahibi+1 yılMecbuuur napalım :'(
- +1 yıl
@kara-maske kal leğn gizlicik öyle istiyor:P
- +1 yıl
:) durda aramızı yapalım erkek arkadasın var mı pekı :)
Cevap sahibi+1 yılSen mi yapcan çocuğu :D :D :D
- +1 yıl
hahah oha :) ben yapmanda yardımda bulunacam :)
Cevap sahibi+1 yılYok olmaz :D
- +1 yıl
nedne peki :) senın için okadar fedakarlık yapıp enrjimi bagıslıyorum:)
Cevap sahibi+1 yılİstemez ben dooğurcam diyosan olur :D :D
- +1 yıl
ben o konuda ancak yardımcı olabılırım :))
Cevap sahibi+1 yılBen doğurcak birini bulurum :D :D
- +1 yıl
he sen öyle san :) bak diyim :) doğurmanda ayrdımcı olabırlım uzun boylu esmer biriyim :)))
Cevap sahibi+1 yılAllah sahibine bağışlasın karşim :D
- +1 yıl
oha ne zaman kardes olduk :) ben burada sana asılıyorum :) hatta özele davet edıyorum
Cevap sahibi+1 yıloldu cınıms :D
- +1 yıl
beklıyorum :)
- +1 yıl
mesaj kısmını hala bulamaıdnmı :)
- +1 yıl
buldunmu :))
Cevap sahibi+1 yılDaha çok beklersin sen karşim :D
+1 yıl112 yi ararım :)
23 Yorumla- +1 yıl
neden ya:D
- +1 yıl
ne bileyim :) elim alışsın
- +1 yıl
hahhahah:D
Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı. Sasiririm 😂😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
hahha neden:D
- +1 yıl
güncellemeye bak:d
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar