Bazen niye yaşıyorum diye sorguluyor musunuz?

Evet dostlar merhaba. Akademik olarak çok da ıyi bir yere gelemedim. Çevre yönünden pek şanslı değildim. Aşksal konularda ise ilk defa bir kadını gerçekten sevdim ( onda da hayatımın dersını aldım) 26 yaşındayım iyi kötü bir işim var ama aşırı mutsuz ve hevesi kalmamış biriyim. Yani bunlarda benim suçum payım yok mu illaki var ama bu genç yasımda bu halde olmayı hak etmedım bence evet erkek güçlü olmak zorunda ama ben artık savaşmak istemiyorum gerçekten yoruldum umarım beni anlayan bırılerı çıkar
Bazen niye yaşıyorum diye sorguluyor musunuz?
Cevapla