Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben mesela ailem ve namusum için yaşadığımı düşünüyorum çünkü bu yaşananlar boşuna değil bence Allah namus ve sabırlı ve doğru insan oluşumdan beni yollamış anca onla sınıyor biri sana kötülük yapınca bakalım sende mi öyle yapacaksın affedersin hemen yatacak mısın insanlara doğru davranıyor musun ama aslında o kadar mutlu olmalıyım ki niye bir çok iyim kimseye zararım dokunmadı vicdanım rahat daha ne ister insan ama şu var hoca ne diyor ilk kul hakkı görülecek onu veremeyen cennete gidemeyecek bu kadar şey hepsinin sevabı bana verilecek onlar da sadece günah üstüne benim günahımı da alacak
Cevap
5Cevap
Evet soruyordum artık sormuyorum maalesef. çünkü yaşayamıyorum hayatımı sadece izliyormuşum gibi geliyor başka bir şey yapmıyorum
Hak ediyorum bence hayatda bir problem yokta benim dusuncelerim ce bakis acinda var problem ve bu beni cok huzursuz ediyor.
Evet zaten günümün %70'i kendimle konuşmakla geçiyor.
Yaşamayı beceremedim ki
Soruyorum da cevap yok
Kendi kendime konusmayi biraktim
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?