Maddiyatından etkilendim biraz? Kendimi kötü hissetmeli miyim?

İyi bir adam yakışıklı çok zeki zaten en iyi kurumlardan birinde çalışıyor çok yüksek geliri var başlarda iyiydik. Yakışıklı olması zengin olması çok etkiliyordu beni ama sorun şuki çok içine kapanık insan içine çıkamaz kimseye selam vermez akrabalar sadece ismini bilir görmez. Hala devam ediyoruz ama sıktı bu durum. Gerçekten sıkıldım. Biraz mantıklı ol rahat edeceksin maddi durumu iyi diyorum ama sonra bu kadar kapanık olması normal değil diyorum. Ne yapayım sizce

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ilk başta böyle değildi en azından bana karşı sonradan belki o heyecanını kaybetti o yüzden böyle olduk
Maddiyatından etkilendim biraz? Kendimi kötü hissetmeli miyim?
Cevapla