Alime maddi olarak yükmüşüm gibi hissediyorum?

Ben 22 yaşındayım ve ben şeye ihtiyacım olduğunda çok vicdan azabı çekiyorum. Babam asgari ücret alan birisi ve yetmediği için ek iş yapıyor ancak o şekilde geçinebiliyoruz ama ekstra bir lüksümüz yok. Bir şey lazım oluyor istiyorum çok büyük bir şey değilse alıyor ama ben çok kötü hissediyorum. Mesela kpss ye başladım kitap almam gerekiyordu 1500 TL tuttu kendimi o kadar kötü hissettim ki canım tatlı istiyor kitap aldık diye alamıyorum kendimi kötü hissediyorum. Kuzenim gelecek haftasonu bir şeyler yapalım dedik bu ay bana çok gitti diye vazgeçtim. Ekstra bir kitap almam gerekti 150 tuttu o kadar kötü hissettim ki almak zorunda olduğum için aldım yoksa almazdım böyle berbat hissettim kendimi. İşe gir diyeceksiniz sadece bir sınava hazırlanmıyorum. Hepsini aynanda götüremem. Bu yıl benim sınav yılım eğer işe girersem ders çalışmam. Anı kurtarmak içinde geleceğimi riske atamam. O yüzden şu an bir işte çalışmam. Bu şekildede kendimi o kadar kötü hissediyorum ki. Aylardır diş ağrısı çekiyorum devlet çok kötü yapıyor diye özele gidecem ama böyle masraflarım ver diye erteliyorum babama üzülüyorum ama dişimde daha kötü oldu. Böyle düşünmekten yoruldum. Sürekli bir şeyleri kısmaya çalışıyorum. Bir şey istiyorum düşünüyorum vazgeçiyorum. Üzülüyorum kendime kötü hissediyorum. Zaten harçlık almıyorum alsam bile ayda maksimum 200 TL alıyorum. Zaten armadaşımda yok evden çıkmıyorum masrafım olmuyor. Kıyafette istemiyorum kilo verince alırım diye. Onun dışında bir şey alacaksamda böyle kötü hissediyorum.
Alime maddi olarak yükmüşüm gibi hissediyorum?
Cevapla