Bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım lütfen okur musunuz 😢?

24 yaşında hiç arkadaşı olmayan asosyal evde takılan biriydim fakat son 5 aydır spor salonuna gidiyorum. Ruhuma çok iyi geliyor ayrıca fiziksel olarak da çok iyi hissetmeye başladım. Biraz öz güvenim de yerine geldi fakat annem bana gitmemem için baskı yapmaya başladı. Kendi paramla gidiyorum vefat eden babamdan kalan azıcık bir gelirim var onunla ihtiyaçlarımı karşılıyorum fakat annem spora gitme ara ver artık evde iş tut diyor. İşleri yapıp gitsem bile memnun edemiyorum ben gittikten sonra öbür kardeşlerim evde evi dağıtıyor mutfağı batırıyor. Ben ise alışkanlık haline getirdim hem evde oturmaktansa spora gitmek iyi geliyor. Geçen gün ise teyzem bize geldi beni gördü diyor ki 'abla kızına nolmuş böyle çökmüş, çok zayıflamış 40 kilo falan mı' diyip annemi daha da dolduruyor. 1.65 boyunda 51 kiloyum bence gayet ideal bir kilo ama teyzem çekemediği için mi kötülüyor onu anlayamadım. Teyzemin bu lafları da annemi etkiledi. Sporu bırakmam için daha çok baskı yapmaya başladı. Ne yapmalıyım arkadaşlar? Hem formumu korumak için de devam etmek istiyorum eğer bırakırsam tekrar kilo alabilirim.

Bırakmak istemiyorum ne yapmalıyım lütfen okur musunuz 😢?
Cevapla