Çocukluğunuz nasıl geçti?(mutlumuydunuz), yoksa (mutsuzmuydunuz)?

Merhaba arkadaşlar. soru Çocukluğunuz nasıl geçti? diye. Evet. Ben başliyim anlatmaya. Çok zor çocukluğum geçti. 3cocuktuk babam bize hiç bakmadi. Annemde mecburen çalişmak zorunda kaldi. Benim 6yaşım varken annem başka ülkeye gitti akrabaların yaninda çalişmak için. Bu arada Ablalarim var. Buyuk ablamin 12yaşi ortancil ablamin 11yaşi vardi daha. Babam bizimle yaşiyodu ama hep evde kavga vardi onu bunu kirar çatal bile yere düşse onun için insani hirpalardi. Ve annemde çalişmaya gittigi için her kes bizi yanliz gorup Ustumuze yuruyorlardi (akrabalar falan) amcamin karisi ortancil ablami saçindan tutup başini kaya taşlarina vurduğu gunu hiç unutmuyorum😢😢evet kaya taşi. Ablam eve gelirken tuvarlara başinin kanı aka aka geldi. Babam hiç bir şey demezdi huc kimseye. bir kerede beni bakkala yolladi yoğurt almak için benim gitmemle donnem arasinda 4,5dk vardi bide daha 5ci sinifta okuyodum eve geldim babama yogyrtu onune getirdiğimde bir baktim odanin kapusini kapatti gidip pantolinun belindeb kemeri çikarip geldi yanima niye geç kaldin diye beni o kemerle o kadar dovduku. Ben duvarin koşesine sokulmuş tuzumu tutmuş halde oyle bagiriyordumki komşular ablamlar sesime koşarak geldi. Ben çok gururlu oldugumdan beni dişariy cikardiklarinda aglamiyodum bile. Gitdim tolete gizlice bedenine baktim bedenim mos mor kemer izileri ve çürüklere doluydu.. Babam beni vurarken içimdn şunu soyliyordum bir insan bu kadarmi gaddar acimasiz olur? Neyse bende boyle devam etti şimdi 21 yaşimdayim başka ulkedeyim o babaya ben her hafta para yolluyorum. Başinizi şişirmeyim. Bende boyle mutsuz çoçukluk. Ya sizde? (Çok konuştuysam ozur dilerim)
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bişey söyliycem ben hayatımda hiç bir zaman babama Baba sozu soylemedim. Hep onu cagirirken bana bakarmisin falan boyle. Ve hiç bir zaman onu opmedim kucaklamadim, o bize sevgisini vermedi. Yinede onun burnu bile kanasa tualete girip gizli gizli ağlarim. Hep yaşamasini istiyorum ve Allahtanda onu affetmesi için dua ediyorum.
Çocukluğunuz nasıl geçti?(mutlumuydunuz), yoksa (mutsuzmuydunuz)?
Cevapla