#Hayat yolculuğunun seyrini kiminle yaptığınız önemli mi sizce?

#Hayat yolculuğunun seyrini kiminle yaptığınız önemli mi sizce?

Yoldaş iyiyse, yol güzeldir. Her ne kadar hayat yolculuğunun seyrini kendi iç aleminiz ile yapsakta, insan ruhu tamamen yalnız kalamaz. Gönle denk ve yolculuk rotasında destek, yollar engebeli dahi olsa pes etmeden senle gidecek biri olmalı.
Ya sen hayatının şoförüsündür vede inip binenlerin degeri sen verdigin kadardır,
ya da biri senin hayatının Şoförüdür vede sen bir türlü inmeye imkan verilmeyen birisindir.
Kararını verebilmek için Hardware vede Software yüklemesi yapmış/yapılmış biri olman lazım
Esas güzel olan yolun kendisi ve yolculuğun sonu yani varış noktası. Ha bu yolculukta anı çok daha keyifli hale getirecek bir arkadaş da bulunursa ne ala tabii.
Cevap
8Cevap
kendim olmak sadece
Her insanın bir hayat arkadaşı olmalı en kötü gününde bile yanında olacak menfaatsiz amasız lakinsiz.
Tabii ki de @Bihteeerrr 💙 😃
Ben de sabah denedim çıkmadın ayyy bu kadar olur çok kalp 💜😄
En yakın kankam minnoşkomla kşşşş
Minnoşkooooo 😄😄 ❤️
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ hahah
Ben o yolu çoktan bitirdim
İç sesimle birlikte olmak isterim.
Yalnız olmak isterdim
kedolkeimerle olsn o yeter bana
Kim yanımdan hiç gitmezse "O" 🤷♀️
O kendini biliyo
Annem Çocuklarım
İnsan gibi insan olsun isterdim..
Kızımla
Normal
Sinead o connor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?