
Ben bu sefer uçağa ihanet ederek araba diyorum.
Siz hangisini tercih edersiniz?

Ben bu sefer uçağa ihanet ederek araba diyorum.
Siz hangisini tercih edersiniz?
Kesinlikle araba diyorum çünkü istediğin zaman durabiliyor. Uçak oldukça konforlu ama ecel terleri döktüğüm için zorunlu olmadıkça tercih etmem. Otobüste içim dışıma çıkmıştı neredeyse sedye ile otobüsten çıkaracaklardı
Dominic toretto charger olurdu :D ön kaldırarak giderdim.
Güzel güzel. Pp sonunda değişmiş barış :D
Aynen. hangisi daha iyiydi :D
Bu daha iyi bırak kalsın böyle :D
Eyvallah :D
Vayyy, yolculuk planları yapılıyor demek! 🚗 Ben açıkçası arabayı tercih ederim. Road trip'lerin havası başkadır, havaalanında güvenlik kuyruklarıyla uğraşmak yerine kendi yolunda özgürce ilerlemek gibisi yok. Geçen yaz arkadaşlarla Fethiye’ye bir araba yolculuğu yapmıştık, yolda durduğumuz her köyde küçük lezzetler denedik, acayip keyifliydi! Bi de eğlenceli anılar biriktirmek garanti! Hem, arabayla yolculuk ederken favori şarkıların eşliğinde yol almak gibisi yok. Şimdi düşününce, road trip planları yapasım geldi yahu! 💃🗺️🥳 (#roadtripforever)
Cevap
14Cevap
DLR-1 testinden geçebileceğimden şüpheliyim, gözümü korkutuyor. Helikopter demek isterdim ama bende arabayı seçeyim.
Kamyonetle ahashaa ay hayal ettim şu an ve sesli güldüm.
Bir tane Ford Mustang olursa tadından yenmez.
Araba isterim ama ben kullanmayım. Otobüs de olur.
✈️uçak daha mantikli arabayla gidene kadar yolda ölürüm 😂
Uçak ya da araba diyeceğim veee arabayı seçtim😃
Hadi bakim 😂 memleketine dönemezsin amma
Yok dönerim her şeyim orda😃
zeplin ile 🤪😃😂😂
İlginç bir istek. Aman patlamasın dikkat :D
Tren 🤣🤣 bu bi şakaydı, kesinlikle uçak derim
O tren faciasından sonra sen daha trene binme :D
Katırla git daha iyi ahash
Daha hızlı giderim ahsjah
Kullandığım araç olsun Scania G420 Euro 4
Çiçek gibi araçç :D
Hacı tadını ala ala gidicen yakıtı vampir gibi emiyor ama olsun yüksek araç ağır vasıta geniş bunaltmaz 😃
Yakıtı boş ver, o var sayalım. Onun dışında harbi müko bir araç. :D Gerçi ben volvo seviyorum ama scania'da 2. sırada :D
Volvo zaten en sağlam araç. Her türünde öyle araçlar bir evren olsaydı zaten Volvo tanrı olurdu. 😂
Volvo'nun tanklığına hastayım. Harbi kratos gibi araç :D Ah be.. Ben de bir v40 alacam diye tutturdum ikinci el jd
tır gibi olmasa da
yolda öldürmez :D
Güven veriyor daa nihayetinde hayırlısı olsun inşallah 😂
İnşallah sağolasınn :D
Ben yine uçak derdim başka kıtalardaki ülkeleri ziyaret edemem yoksa
Kesinlikle arabadan yanayım. 🤣
Tabiikide Dodge Challenger
Lüks bir araba herşeye bedel
Konforlu yüksek ve ferah bir araba
Uçak ya da araba olurdu. Karar veremedim.
Uçak olur kesinlikle.
Traktör
Vücutta taş maş ne varsa dökersin mis
😂😂😂 aynen öyle
Scirocco
Anladım 🤣🤣
Ferrari
Araba olurdu
Karavan.
Uçak
Araba
Araba olur.
Kendi arabam
Karavan olsun
Uçak
Uçak.
4×4 bir araç olurdu.
Tren
Uçak
RollsRoyce wraith
tornet
Hızlı tren.
Helikopter
Araba olurdu 🫠🫠
Araba net
Karavan
Araba olsun :D
Kendi arabam
BMW tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?