Nunu yaparken asiir affedici anlayisli olmaya calistim sanırım cevremde baska arkadasim olmadigi hepsi uniye gittigi icin zamqnla uzaklastigim icin yaptim bipmiyorum ama aptalim ya da manipule edildim her neyse olayi soran olursa anlatirim detaylara sığmıyor
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aptal değilsin sadece bazı şeyler geç fark edilir sende şimdi fark ettin bence çalışmama odaklan geçmişine perdeyi çek kendinin en iyisini ortaya koy. Basarirsin
Kasma bu kadar hersey çözülür elbette
Anlamadım ki
Olaylari anlatayim mi
Geçmişe takılma. Geleceğe bak...
Bana yazıp anlatabilirsin farkım yok
Buyur gel
Cocuklugumun birlikte gectigi 1 gunumuz ayri gecmedigi cocukluk arkadasim ust kat komsumun kizi tasimdi aradan yıllar gecti bu beni konsere cagirdi aileis de yanindaydi benle gram ilgilenmedk orada kalidm sonra deprem oldu bir kere aramadi derken aileler ise girdi 1 sene kus kaldiktan sonra baristik tekrar sans vereyim dedim yazin evine cagirdi derken sonra bu karadenize ise gitti geldi geldikten sonra habire yigunum diyir mesaj atmiyorama ben de yksye hazirlaniyorum ben milada firsat buldukca zaman yaratiyorum her neyse mesela instadan mesaj atiyorum gunler saatler sinra yaziyor ama onemli diyince hemen geliyir normal muhabbet icin sonra cevap veriyor takmiyor mesela onun derdi oluykr ben yanind aoluyorum benim derdim oluyor mesaja goruldu atiyir sonra annem cay istedi ondan diyip 1 cumle edip gidiyor yigunum diyor ya da teleofnda ariyorum bir anda kapatiyor cocuklarin sesi geliyor diye sonra geri aramiyor annemlerin yaninda rahat konusamam diye (ailesi yanindayken 2 defa konusmustu benle ama) yahu ben derdimi anlatiyorum noye rahat kinusamayacaksin her neyse surekli yogunum diye bahane uretiyor ben de hep zor donemden geçiyor doye alttan aliyorum (o 17 yasinda sevgili peşinde oldugu icin ailesi korumaya calisiyor bu yuzden olay çıkıyor hep ama bizimki laf dinlememeye devam ediyor) yalanlarına inaniyorum mal gibi (cok dusunen sorgulayan oldugum icin tabii ki sonradan fark ediyorum ama onu o an yapamiyorum iste müqo manipule ediyor narsist gibi) sanki biz bosuz neyse mesela bir hafta sonu biz bulusalim dedik ondan onceki gece ben emin olmak için ona gidecek miyiz dedim
sonra annem izin verdi doye hemen izin almis wrtesk gund ebenim deraim yetismedk ben de sabah erkenden aradim bana dedi ki ailem sevgilimi öğrendi diye (ailesi izin vermiyor çocukluktan beri hep sevgili pesonde kosmus disil enerjisine guveniyor her erkegi kontrol altina alirim ben diyir ama kendisin17 yasinda bu arada ben de 19 yaşındayım) ailem beni oldirecek diye ben diyroum kocum kiziyor diye bana diyor ki tamam sinemaya gitmeyoz size gideriz diye ben de anneme soyeldim dedi ki
yarim saat otirsun gitsin diye ben d eina bunu soyledim tamam dedi geldi derdini anlatti 1 aat oturdu sonra ban dedi ki ya senin vaktini caldim kusur bakma ben deidm yok muhim degilsonr abana dedi ki neyse disarida gecirecegimiz vakti sizde gecurmis olacagiz dedi 5 saat iturdu kovamiyorum da ondna sonra gitti ama gecen hafta uzak akrabamizim igku beyin kanamasi gecirdi diye kendisi gelmemisti ben o kadar hazırlanmıştım her neyse
geldiginde dedi ki bana yok iste sevgilimi bırakacagim ara verecegin annemi dinleyecem vb diye aradan 1 hafta gecti beni aradi sevgilisini anlatti ben dedim konusuyor musun ban dedi ki arada sonra konuyu degistirdi instami dondurdum dedi (ailesinden gizli 2. hesabj var gercejten dondurmustu) aksamsonr abana dedi ki neyse disarida gecirecegimiz vakti sizde gecurmis olacagiz dedi 5 saat iturdu kovamiyorum da ondna sonra gitti ama gecen hafta uzak akrabamizim igku beyin kanamasi gecirdi diye kendisi gelmemisti ben o kadar hazırlanmıştım her neyse geldiginde dedi ki bana yok iste sevgilimi bırakacagim ara verecegin sonr abana dedi ki neyse disarida gecirecegimiz vakti sizde gecurmis olacagiz dedi 5 saat iturdu kovamiyorum da ondna sonra gitti ama gecen hafta uzak akrabamizim igku beyin kanamasi gecirdi diye kendisi gelmemisti ben o kadar hazırlanmıştım her neyse
geldiginde dedi ki bana yok iste sevgilimi bırakacagim ara verecegin annemi dinleyecem vb diye aradan 1 hafta gecti beni aradi sevgilisini anlatti yok soyle dedi bana yok bana soyle yapti diye ben dedim hani konusmuyordunuz birakacaktin o bana doyor ki ya ara ara konusuyoruz dedi hemen konuyu kapatti her neyse boyle bir tok olay oldu artik ben doldum yagu tek kemdisi degil ki ilk okula giden kardesi bana saygisizlik yapıyor ilk basta ser tepki gösteriyordu ailesinin yaninda kiziyordu annesi hatta cocugun ustune gitme dediginde anne saygi duyacak diyordu zamanla susmaya basladi ben buna mesaj atttigimda kardesleri ukalaca bana cevao verip mesaj attiklarinda ya da saygisizca konuştuklarında dahinses cikarip kizmadi ya ben senle konusup onlarla ilgilenemedim ondan yapiyorlar dedi hani tek kendisi olsa yine iyi neyse en son işte bunla instadan
konusurken cevao vermedi vermedi soru sormustum yanit vermedi en son ya tuyabq gottik annemle diyip her ywrde paylasim yapmisti bununyazio gitti yani onceki mesajlarima sohbet mesajlarima filan yanit vermedi ve daha once ben ona tuyaba fidelim mi dedigimde bana cok dusuk ihtimal oldihunu emin olamadugi bakacagini siylemisyi sonra her yerden annesiyle tuyabi paylasiyor yahu madem boyle bir sey yapıyorsun bari bana gosterme en son dayanamadim buna eoey agjr sozler ettim engelledim her yerden sonra bu da beni engellemis hani suclu guclu anlayissiz ya ben ona dersimden vakit ayirmisim kca seye ragmen deger vermisim ya karsiligi bu hemen insan silmek onca kotu zamanında yaninda oldum kendini gelistirmesinde bile yardim ettim ama sanirim oek faydasi olmamis karakteri gelismemis insan bu
bence gecmisi bisvermelisin ya
Yks senemdeyim 1-2 ayimi onun yzuudnen canım yuzunden saldım simdi konu yetişmeyefek sorunu var ona üzülüyorum hayatimi ben karattim bak onu suclamiyorum cunku oyke bozuk birini tercih eden benim
hangi fakulteyi istiyosun sen
Muhendislik
zor bir fakulte sinavin ne zaman
21- 22 Haziran
her gun 2 saat calis yapabilsigince cok soeu coz yardimci olur
Konuşabiliriz
şu an nasılsın
Guven problemi olan herkese inanmayan en ufak yalana dahi gelemeyen asiri dobra sert ve cok sorgulayan biriyim