Ömrümü boşa harcamış gibi hissediyorum ne düşünüyorsunuz?

25 olacağım ne sevgilim oldu ne beni seven biri. 14-17 yaş aralığında kendimi beğenmiyordum, okul dışında hiçbir şekilde dışarı çıkmadan yıllarım geçti. Sonra zaten üniversite oldu, korona çıktı. Okul falan derken yine sosyalleştim, yeni bir şehre taşındık, arkadaşlarım şehir merkezinde, ben uzağım, bazıları da evlenip başka şehre gittiler zaten. Okul da yok, iş de yok. Aylardır evdeyim. Kendimi hâlâ daha beğenmiyorum, bu yüzden sevmiyorum, sevilmeye değer de görmüyorum

Ömrümü boşa harcamış gibi hissediyorum ne düşünüyorsunuz?
Cevapla