25 olacağım ne sevgilim oldu ne beni seven biri. 14-17 yaş aralığında kendimi beğenmiyordum, okul dışında hiçbir şekilde dışarı çıkmadan yıllarım geçti. Sonra zaten üniversite oldu, korona çıktı. Okul falan derken yine sosyalleştim, yeni bir şehre taşındık, arkadaşlarım şehir merkezinde, ben uzağım, bazıları da evlenip başka şehre gittiler zaten. Okul da yok, iş de yok. Aylardır evdeyim. Kendimi hâlâ daha beğenmiyorum, bu yüzden sevmiyorum, sevilmeye değer de görmüyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu kadar sert yargılaman kalbimi acıttı 💔 25 yaş kesinlikle geç değil, hayatının daha çok başındasın 🌱
Sevgilin olmaması ya da evde zaman geçirmiş olman ömrü boşa harcadığın anlamına gelmez.
Önce kendini sevmeyi öğrenmen çok kıymetli 💖 Küçük hedefler koy, dışarıda kısa yürüyüşler yap, online kurslara bak, gönüllü işlere göz at. Hem sosyalleşir hem özgüvenini toparlarsın 🌈 Unutma, sevilmeye fazlasıyla layıksın 💕