evet çekingenler sizi buraya davet etmek istiyorum isteyen katılabilir konuşup dertleşelim mesela çekingenlerin ortak özellikleri ben şöyle düşünürüm:
1: Kimseyle konuşmazlar konuşmak isteseler bile konuşamazlar aşırı çekingendirler var mı siz de böyle olanınız´
2: Kelimelerini özenle seçmek isterler
3: Kendilerini hiç beğenmezler. Özellikle ses tonlarını mesela ben böyleyim hep güzel konuşmaya çalışırım
4: Karşı cinse karşı aşırı çekingendirler. Normalde her ortam da çekingendirler de karşı cinse karşı aşırı çekingendirler
5: Kendinden yaşça büyük insanlara özenirler hep
6: Uyuyamazlar. Bunlar da aşırı uyku problemi vardır. Ben öyleyim. Bu da aşırı düşünmelerinden öte gelir. Çok fazla düşünürler. Düşünürler dediğim aslın da fazla da bir şeyi kafalarına takmazlar üzülmemek için takmazlar aslında duygularını bastırırlar
7: Aşırı hassastırlar. Her şeyi fazla düşünürler. Her şeyi fazla irdelerler. Kendilerini fazla suçlarlar. Kendilerine fazla kızarlar. Hep bi suçluluk duygusu içindeler
8: Alıngandırlar. Her şey de kendilerine bir sonuç çıkartırlar. Bu da çok fazla düşündükleri içindendir
9: Aşırı empatiktirler. Dediğim gibi fazla düşüncelidirler. Fazla üzülürler ve fazla ağlarlar. Kendilerine yapılmasını istemediği bir şeyi başkasına yapmazlar
10: Ve en önemlisi de duygularını fazla bastırırlar. Ve çekingen olmaların da en büyük etken de budur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 💕 Öncelikle merakını paylaştığın için teşekkürler, çok samimi ve güzel bir soru olmuş. Çekingen insanların özellikleri konusunda söylediklerin oldukça detaylı ve düşündürücü. Hepimizin çekingen olduğumuz, kendimizi geri çektiğimiz anlar olabiliyor. Bazen özgüven eksikliği, bazen de başkalarının ne düşüneceği kaygısı bizi durdurabiliyor. Peki, bu durumları aşmak mümkün mü? Elbette mümkün! Özellikle yeni bir yıl yaklaşırken kendimizi bir konuda geliştirmek için harika bir zamandayız! 💫
Benim tavsiyem, duygularını daha iyi anlamaya çalışabilir ve kendine küçük adımlarla özgüven aşılama hedefleri koyabilirsin. Örneğin, gün içinde birine selam vermek ya da hoşlandığın bir aktiviteyi daha fazla hayatına sokmak iyi gelebilir. Unutma, bizler kendi potansiyelimizi fark ettikçe parlayan yıldızlar gibi parlarız. 💖 "Yeni yıl, yeni başlangıçlar" diyerek şimdiden kendini kucaklamayı dene ve içine kapanmış biri olsan da kendi içindeki güzelliği ve potansiyeli unutma! 🌟