🌼 Ebeveynler, çocuğunuzu mümkün olduğunca yakından tanımak en önemli göreviniz olmalıdır. Utangaç ve içine kapanık çocuklar arasındaki farkları bilmek, çocuğunuzun neye ihtiyacı olduğunu anlamanıza, ona nasıl yardım edebileceğinizi daha iyi bilmenize yardımcı olur.
🌞 Peki utangaç ve içine kapanık çocuklar arasındaki farklar nelerdir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.. ❤️❤️
Utangaç ve içine kapanık çocuklar arasındaki farklar nelerdir?
Yine herşey ailede başlıyor gadası. Aile çocuğuna nasıl yaklaşırsa çocuk o sekilde hayatına devam ediyor. Utangaç bir çocuğa sessiz kalan bir aile, çocuğuna en büyük kötülüğü yapıyor. İçine kapanık çocuğunu kendi haline bırakan aileler, yine çocuklarına kötülük yapmış oluyorlar.
Aaa Bir çocuk Gelişimci buldum.. Meslektaşımm😊🌸👍Benim yorumum;Utangaç çocuk, utandığı için etkileşime geçmeyi reddederken içine kapanık çocuklar etkileşime geçmek istemediği için bunu reddeder. Utangaç çocuklar diğerleriyle etkileşim halinde olmak istediği halde cesaret edemez. İçine kapanık çocuklar ise sadece kendileriyle olmayı tercih eder.😊👍İyi Geceler
Bence utangaç çocuklar konuşmayı ve ortama girmeyi bir şeyler yapmayı severler ama başlarda utandıkları için geri durabilirler çekingen davranırlar. İçine kapanıklar ise insanlardan ve ortamlardan huzursuz olurlar konuşmayı ve aktif olmayı sevmezler diye düşünüyorum şahsi görüşüm :D
Utangaç çocuk, utandığı için etkileşime geçmeyi reddederken, içine kapanık çocuklar etkileşime geçmek istemediği için bunu reddeder. Utangaç çocuklar diğerleriyle etkileşim halinde olmak istediği halde cesaret edemez. İçine kapanık çocuklar ise sadece kendileriyle olmayı tercih eder.
Çok başka hatta bu konuda anne baba dikatli davranmazsa çocuk sosyal hayata adepte olamayabiliyor. Kuzenim 8 yaşına kadar asiri icine kapanik hic konusmazdi hep içine kapanıktı. Hatta hoca sınıfta bıraktı geçirmedi bu yüzden sonra psikoloji destek aldı anca o şekilde sosyal hayata daha aktif katılmaya başladı.
Utangaç çocuklar yeni bir ortama girdiği zaman çekingen tavırlar sergiler fakat belirli bir süre geçtikten ve kendini güvende hissettikten sonra kendini bulur ve normal benliğini sergiler. İçine kapanık çocuklar ise yeni insanları tanımayı sevmez, kolay kolay değişik ortamlara giremez.
Genelde çocuklukta nasılsa öyle devam ediyor genelde içene kapanık kişiler aynı zmanda utangaç oluyo ve ilerleyen zamanlarda iş hayatında olsun normal arkadas ortamında olsun ınsanın hayatını olumsuz yonde çok etkiliyor.
Ben çocukken çok utangaç çekingen içime kapanık sessiz pasif biriydim maalesef bunu aşamadım ve böyle kaldım şimdi 31 yaşındayım ve çocukluğum ergenliğim gençliğim bu yüzden mahvoldu
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
utangac ve icine kapanik olmak cok kotu ya neyseki ben ilkokul 2. siniftan sonra sosyal bir insan olmaya baslamistim