Utangac kizlar degil de girisken konuskan kizlar mi tercih ediliyor? Sorun mu utangaclik itici mi sizce?

Benim yapim bu, yillardir biraz cekingenim utangacim, özellikle birisinden hoslaniyorsam onun karsisinda daha utangac olurum... bambaska birisi olamam ki, cevremdeki baska kizlar gibi rahat girisken ve konuskan degilim iste, agirbasli ve utangac bir yapim var...
Kötü mu bu sizce itici mi?
Sizde "bu bir sorun" diyenlerdenmisiniz?
Fikirlerinizi merak ettim, tesekkürler simdiden :)
Utangac kizlar degil de girisken konuskan kizlar mi tercih ediliyor? Sorun mu utangaclik itici mi sizce?
Cevapla