Bir insan eninde sonunda tam olarak "kötü davranılan" kimliğine ulaşmaya çalışıyorsa neyin kafasını yaşıyordur?

Karşıdaki insanın kim olduğu fark etmiyor ama yani hayatında sorun olmasından memnun olan, kötü davranılmış kişi olunca mutlu olan kişi neyin kafasını yaşıyor olabilir? Yani kırılmak istiyor içten içe, ne yapıp edip kırılacağı bir noktaya getiriyor işleri. Herkesle problemi var mesela ayrıca. Bir replik görmüştüm kısaca hayatının önceki dönemlerinde problemler yaşayan insanlar bir anda bu problemden kurtulduklarında o problemi yeniden arıyorlarmış yani sorunsuz bir hayat yaşamak boş geliyormuş alışamıyorlarmış. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Bir insan eninde sonunda tam olarak "kötü davranılan" kimliğine ulaşmaya çalışıyorsa neyin kafasını yaşıyordur?
Cevapla