Zaaflarımızı, kusurlarımızı, yanlışlarımızı-veya ifşa olmuş sırlarımızı bilip bunlarla yüzleşip kendimizle barışarak insanların bizi yaralamasını veya itibarımızı zedelemesini önleriz.

Zaaflarımızı, kusurlarımızı, yanlışlarımızı-veya ifşa olmuş sırlarımızı bilip bunlarla yüzleşip kendimizle barışarak insanların bizi yaralamasını veya itibarımızı zedelemesini önleriz.

Kendi kişiliğine sahip olmayan bir insan sürekli başkalarının esiri olur çünkü kendi kararlarını veremez başka insanlara yani diğer insanlara bağımlı bir şekilde yaşar. bu yüzden bence her insanın kendi kişiliği olmalıdır diye düşünüyorum ben.
Çok doğru..✌🏻
Teşekkürler ☺️
Evet kesinlikle. Kendi kişiliğine ve zihnine sahip çıkmayan insanlar, başkalarının düşüncelerine ve isteklerine kolayca boyun eğebilir ve bu da onların esiri olmaya yol açabilir.
Cevap
3Cevap
Yaprak gibi.. Rüzgar nereye isterse istikamet de orası olur..
Güzel sormuş sun güzel açıklamış sın teşekkür ederim 🙂💙
Kesinlikle öyle olur.
Çok tatlı kedi😊😊
Esiri olmaktan çok kölesi olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar