Kendi gibi olmayan insanları kötüleyen birinin içi, duyguları, ruh sağlığı nasıldır sizce?

Kendi gibi değil diye gömmek niye mesela bana çok alçakça geliyor :D sitede çok rastlıyorum hayatı başkalarının yanlışları ve karaktersizliği üzerine kurulu nerdeyse bunu kendi hayat meselesi edinmiş falan 🤦🏼‍♀️ anlam amaç nedir sizce

Kendi gibi olmayan insanları kötüleyen birinin içi, duyguları, ruh sağlığı nasıldır sizce?
Cevapla