İçe dönük birisiyim, ama insanlarla çok muhatap olmam gereken bir iş yapıyorum ne yapmalıyım?

A101 gibi bir yerde çalışıyorum çok fazla insan geliyor ve hepsiyle muhtap olmak zorunda kalıyorum oysa ben içe dönük birisyim sessiz sakin az sayıda kişiyle konuşmayı isteyen birisiyim durum bu olunca iş yerinde oldukça mutsuz oluyorum ama küçük bir şehirde yaşıyorum ordu gibi yani işi bıraksam bile yeni iş bulmam çok zor olacak şimdiyse aşırı mutsuzum sizce ne yapmalıyım?

İçe dönük birisiyim, ama insanlarla çok muhatap olmam gereken bir iş yapıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla