Çok sıkılıyorum ve vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmalıyım lütfen bir çözüm yolu gösterin?

Oda arkadaşım bana karşı çok müsamahakâr biriydi, hep alttan alırdı ama ben onun değerini bilemedim. Ona sert davranıyordum. Sonra bir gün bana hiçbir şey demeden, hiç sitem etmeden direkt eşyalarını toplayıp gitti. Çok detaylı bir konu aslında ama uzun uzun yazmaya takatim yok. Sadece tek söyleyebileceğim aşırı sıkılıyorum, vicdan azabı çekiyorum ve hiçbir şey yapmak istemiyorum. İçimde büyük bir boşluk var. Ne yapmalıyım lütfen söyleyin😭

Çok sıkılıyorum ve vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmalıyım lütfen bir çözüm yolu gösterin?
Cevapla