Arkadaşlar kibirli olduğum için mi, düşük olanı kabul etmediğim için mi hiç birşeyim olmuyor?

Arkadaşlar kibirli olduğum için mi, düşük olanı kabul etmediğim için mi hiç birşeyim olmuyor?
Cevapla