Fazla açık sözlü olmamdan dolayı mı arkadaşım yok?

Merhaba

Kaç gündür içimi yiyen ve değişmek istediğim konudan size bahsedicem. Çok fazla açık sözlüyüm ve bunun farkındayım ama olmamak istiyorum çünkü bu şekilde olmaya devam edersem bırakın arkadaş bulmayı herkes benden uzaklaşacak. Hatta benim açık sözlü oluşum artık bana patavatsızmışım gibi geliyor ki öyle. Ya aklıma gelen her şeyi söylüyorum bi insan her şeyi anlatır mı ya?

yurtta kalıyorum oda arkadaşlarımla çok fazla samimi değilim biriyle kantinde karşılaştık dedim ki meraba oda selam naber falan dedi bende dedim ki iyim çamaşır atmak için çamaşırhaneye inmiştim yemek yiyip öyle yukarı çıkayım dedim oda hm “çamaşırlar çamaşırlar senin çamaşırların bitmiyor” falan dedi bende gerçekten çok fazla çamaşır yıkarım haklı yani espiri olsun diye böyle bi şey söyledi bende dedim ki “Aynen ya ben çok yıkıyorum siz hiç yıkamıyorsunuz” dedim. Kız bi ciddileşti yoo hayır yıkıyoruz falan dedi resmen kıza çamaşırlarınızı yıkamıyorsunuz gibi bişey söyledim.

hep böyleyim aklıma ne gelirse pat diye söylüyorum ve bu yüzden çok arkadaş kaybettim açık sözlü olduğum için veya hep arkamdan iş çevirdiler böyle biri olmak istemiyorum nasıl değişebilirim?

Fazla açık sözlü olmamdan dolayı mı arkadaşım yok?
Cevapla