Güleryüzlü olmadığım için mi arkadaşım olmuyor?

Sevmiyorum hostes gibi sürekli Güler yüzlü konuşmayı, az gülümsüyorum bu yüzden mi arkadaşım olmuyor
Güleryüzlü olmadığım için mi arkadaşım olmuyor?
Cevapla