Hamilelikten sonra arkadaşlarımın beni dışlaması normal mi?

Evlendikten sonra görüşmeye devam ettik. Bir problem yoktu aramızda. En son beni ve eşimi evlerine davet ettiler, beraber doğum günümü kutladık. Daha sonra (benim hamilelik haberimi aldıktan sonra) beni hiçbir plana dahil etmemeye başladılar. Neredeyse iki üç güne bir geziyorlar, bir yerlere gidiyorlar. Beni hiçbirine çağırmıyorlar. Bayramımı dahi kutlamadılar. Aramızda hiçbir şey yokken aniden böyle olmaları normal mi? Gruplardan çıktım, artık hiçbir şey konuşmuyorum onlarla ama anlam da veremiyorum bu yaptıklarına.
Hamilelikten sonra arkadaşlarımın beni dışlaması normal mi?
Cevapla