Benim psikolojim iyi değil ben nasıl bu depresyondan çıkıcam? kendime çokkötü davranıyorum artık? gerçekten yardıma ihtiyacım var?

Çok baskı var üzerimde

İlki şu:sevmediğim biriyle ilişkim oldu belki beni sever diye düşünmüştüm annemin gazıyla da ona evet dedim beni kullandı kötü davrandı terkedip gitti hayatımı enerjimi hayallerimi gücümü sömürdü gitti hatta aldatılmış da olabilirim bilmiyorum sonra gelip niye benle konuşmuyorsun dedi şimdi de çok mutlu yaşıyor hiç umrunda değilim

İlici olay da derslerime odaklanamıyor olmam hiçbirşeye isteğim yok kilo da aldım bana sporu bıraktırmıştı kaslı ince kadın sevmiyorum diye bide maddi sıkıntılarım var ve ailem canımı sıkıyor

Benim psikolojim iyi değil ben nasıl bu depresyondan çıkıcam? kendime çokkötü davranıyorum artık? gerçekten yardıma ihtiyacım var?
Cevapla