Çok baskı var üzerimde
İlki şu:sevmediğim biriyle ilişkim oldu belki beni sever diye düşünmüştüm annemin gazıyla da ona evet dedim beni kullandı kötü davrandı terkedip gitti hayatımı enerjimi hayallerimi gücümü sömürdü gitti hatta aldatılmış da olabilirim bilmiyorum sonra gelip niye benle konuşmuyorsun dedi şimdi de çok mutlu yaşıyor hiç umrunda değilim
İlici olay da derslerime odaklanamıyor olmam hiçbirşeye isteğim yok kilo da aldım bana sporu bıraktırmıştı kaslı ince kadın sevmiyorum diye bide maddi sıkıntılarım var ve ailem canımı sıkıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Annen onunla sevgili ol mu dedi
Evet
Bu ne geniş anne ya
Ne genişliği? ne diyosun be
İyi çocuk seni seviyor sen de seviyorsun farkında değilsin demişti
Evlenmenizi mi istiyordu
Nebileyim ben değişik bi kadın maalesef ki annem bişey yapamıyorum
O da bana bu yüzden kötü davrandı ezikledi beki şeref yoksunu şey ona da nefret ediyorum allah onu bildiği gibi yapsın gülüyordu bide bana yaptığı taktikleri açıklayarak
Türk erkekleri berbat hatta türk kızları da berbat olan senin gibi berbat kişiliği olmayanlara oluyor
Ben bilmiyordum ki böyle olduğunu bana o kadar iyi şefketli davranıyordu ki
Bide ben türk değilim azerbaycanlıyım herhalde türk kültürü böyledir deyip birçok red flaglari görmezden geldim başıma böyle birley geleceğini nerden bilcejtim ki
Sana bir şey diyeyim mi türk insanı Azeri insanindan da Suriye insanından da daha sahtekar
Maalesef öyle süriyeyi bilmem ama azerbaycanda böyle tip insan yok benim üvey babam böyleydi o da aynısı çıktı ben şu an kendimi toparlayamıyorum iyi hisetmiyorum ve iyi değilim psikolog bike işime yaramamıştı sanki tüm gücüm elimden alınmıl gibi umudumu kaybettim
Dersler var geçmem laızm çalışmam lazım okulu uzatamam bu son şansım yani, sporu yapmam lazım fiziksel olarak iyiye gitmiyor durumum yalnızlık desen arkadaşım yok olanlar da dalga geöştor herkes kendi işinde beni önemseyen kimse yok
Ailem de nebileyim normal değiller ki
Param da yok
Kimde desen allah yardımcın olsun diyor başka bişey yok
Suriye insanı da türk insanı kadar sahtekar değil sen Azerbaycan'da mi yaşıyorsun
Ben türkiyede yaşıyorum yoksa niye bu kadar sorunum olsun ki
Azerbaycanda arkadaşım da var 0dan arkadaş da yaparım çok kolay ve iyi insanlar bulma şansım çok yüksek, para desen kazanırım burada çalışma iznim yok
ya da bir girişim başlatırıö burada yapamıyorum bıktım burdan ama maalesef bu okul bitmeli ve Azerbaycanda yaşamak istemiyorum ben
Türk insanı daha kötüyse neden Azerbaycanda yaşamıyorsun? Ve Türkiye'de hangi şehirde yaşıyorsun?
Boludayım
Nedenlerim var
Sana söyleyebileceğim ekonomik sıkıntılar ve yurtdışına çıkma ihtimalim olursa ilerde bu azerbaycan diplomasıyla olmuyor diye bide oraya tekrar geri dönmek istemiyorum
Ayrıca insanlarımız çok geri kafalı
Ee buranın da insanları çok sahtekar.
Ben İstanbul'da yaşıyorum
Ama azerbaycanda birine köle olacağıma en azından kariyerimi kurarım diye düşünmüştüm ve mecbur buraya geldim diyelim nedeni bana kalsın
O zaman mantıklı düşünmüşsün kaç yaşındasın
21
Sana valla üzüldüm ya üniversite mi okuyorsun
Sağol ya o kadar mı kötüyüm
Evet bi bitmiyor bu üni bitsin de vakalım ne yapıcam
Para kazanmam lazım artık bıktım ailemin eline bakmaktan
Hangi bölümdesin?
Bilgisayar mühendisliği
Ne güzel kaçıncı sınıfsin ben inşaat mühendisiyim çalışıyorum
Asşında çalışıyor olmama gerekiyordu ben 2 sene uzattım ve 1 sene daha uzatma şansım yok şu an 3. sınıftayım
Neden uzadı ilişkin yüzünden ders mi çalışamadin
Anlatmak istemiyordum ama söyleyim artık kim bunu öğrense bana karşı kullanıyor aynı eski sevgilim gibi neyse
Üvey babam türktü o yüzden türkiyeye yerleşmeyi planlamışto annem ona göre de türkiyeden üni kazandım yurt dışı istiyordum ama ben ve çok kolaydı aslında gitmek ama okumaz zordu masraflar filan yüzünden
O insanın psikolojik travması ve tehditi yüzünden 2 sene korktum derse gidemesim ve depresyondaydım intihar filan düşünüyordum onlar geride kaldı ama geçen sene başlıcam tekrardan dedim aşık oldum rededildim sonra bu şeref yoksunu karşıma çıktı aşırı güven verdi herşeyimi sordu güvendiğin insanlar güvenini kırmış dedi ama bana güvenebilirisn filan dedi ve şefkatliydi de sonra ilgisini anladım sordum kaçtı yine yok sen benden hoşlanıyorsun sanmıştım dedi bana ki afrikalı kız arkadaşı vardı ondan ayrılmıştı ben de redettim ağladı sonra hep peşimden koştu içip içip nebileyim kusana kadar içmiş yurtta gelip anlatıyordu filan neyse sonra bişekilde sevgili olduk o da herhalde hıncını almış sonra da gitti taz bitince de gelip niye benle konuşmuyorsun dedi bi düşün istersen dedim ve ondan sonra beni umursamdı şimdi de o çok mutlu yaşıyor
Ben sana karşı kullanmam da içip içip ağlayan biri olmasından boş biri olduğunu keşke anlasaydın gururlu ve dolu bir erkek asla bir kız için aglamaz
Yani ağlar da bunu bana mesaj olarak hüzünlü şarkı biliyor musun yazmasından anlamıştım ama üzüldüğüm için bir şey de yapanamıltım
Çünkü arkadaşımdı ve çok değer veryiordum ama o hıncını almış ve en sonra bana gülmüştü
Adam olmadığı belliymiş de sen anlamamissin
Bana mesaj atar mısın oradan konuşalım