13 Yıldır Depresyondayım Sosyofobi Yüzünden Hayata Başlamadım Kimseden Ve Hiç Bir Şeyden Tek Beklentim Yok Nasıl Olsun?

28 yaşındayım 16 yaşından beri depresyondayım her anlamda diğer insanlar gibi herşeye uzağım.. kendimi sevmiyorum sesimi tipimi boyumu eğitim durumum yok lise üniversite okumadım askere gitmedim kimseyle arkadaş sevgili olmadım kredi kartı diploma pasaport cüzdan pantolon da olmadı dişlerimi fırçalamadım her gün kola içtim feast food yedim kilo aldım hiç çalışmadım şimdi beni Cumhurbaşkanı maaşı da yapsan asgari ucrette yapsan kafam gitmiş bir kere benden copcu bile olamaz odamda bilgisayar oynuyorum 12 yıldır ne Yapayım?
13 Yıldır Depresyondayım Sosyofobi Yüzünden Hayata Başlamadım Kimseden Ve Hiç Bir Şeyden Tek Beklentim Yok Nasıl Olsun?
Cevapla