Psikolojik ruhsal anlmada cok kötüyüm gerckten yardımcı olur musunuz?

Öncelikle 2023ün ocak ayında 13yıl oturdgum şehirden taşındım 11. Sınıf 1. dönemi bittikten sonra yani psikolojm çok bozuldu ciddi anlamda burdaki okulda sarmayınca gitmedim gitmeyince sınıfta kaldım 2 yıl sınıfta kaldım okulumun bitmesi gerekirken 11. Sınıfım hâla açıktan okuyorum 21 aralıkta sınava giricem hani dedim bi işe giriyim arkdaş edinirim falan babamın arkdasına iş bulması için söyledk tekstil buldu gittik konustuk falan baya uğraştırdılar işe giriyim diye gittim moda tasarım bölümünden alcaz dediler 10. Sınıfa düşcekmişim bende düşmek istemedm gidin sorun halk eğitime dedi hani işi beğenmezsem çıkarsam falan tekrar 10. Sınıftanmı devam etcem diye gidip sorduk 2 yerden devam edebilirsin dedi sonra meslek eğitim merkzne falan gittik hep ordan oraya gittik çok uğraştırdılar babamda zaten bi yandan sinirlendi psikolojisi bozuk ruh hastası dedi benim icin kendiside biliyo bozuk oldugunu falan dedi evet biliyorum iyi degilim yani yaşıyan ölü gibiyim iş içinde o kadar sağlık raporu kart falan cıkarttık ugraştık falan ortamı beğenmeyip hemende cıkmak istemiyorum en büyük hayallerimden biride polis olmak evde hiç destekleyen biri yok annemde ablamda kazanamazsın kolay bişeymi sanıyosun onu kazanmayı falan derler babamda aşağıladı bi ara ablama ben yan odadayken amcası gibi hep öğretmen kurulu toplnatsyla okul geçiliyor ya bende ortaokuldayken hep öğretmn kurul toplntısı diye deniliyo galiba onla geçiyodum ve onun gibi dalga gecmisti resmen çalışkan bi ögrenci değilim evet ama koydu yani bu sözler işe gircemde dedim bir sürü şeyde yaptık şimdi girmek istemedigimi dersem sövcek bilmiyorum napıcagımı mutlu olamıyorum gerçekten babamın sövmeleri zaten bitmiyor..
Psikolojik ruhsal anlmada cok kötüyüm gerckten yardımcı olur musunuz?
Cevapla