Sesim ince ve yapım çok naif konuşma tarzım da çok yumuşak
ilişkilerimde fark ettiğim bir şey var : sürekli eziliyorum sözlerle hareketlerinle.
suç bende mi yoksa karşımda ki insanlarda mı?
Sesim ince ve yapım çok naif konuşma tarzım da çok yumuşak
ilişkilerimde fark ettiğim bir şey var : sürekli eziliyorum sözlerle hareketlerinle.
suç bende mi yoksa karşımda ki insanlarda mı?
Birincisi naif değil nahif
İkincisi suç sende
Seni ezmeye çalıştıklarını anladığın anda dişlerini göstermen lazım...
Amerikayı keşfeden grubun içinde olan bir generalin hatıralarında şöyle bi cümle var ;
İnanılmaz derecede katliamlar yapıyorduk ve bunu yapmamızın tek sebebi YABALİYOR olmamızdı.
Kısaca insanoğluna kendini bırakma, yoksa en iyisi bile üzerinde hüküm sürmek ister.
Cevap
6Cevap
İnsanoğlu nazik olanı zayıf zanneder, ezer. Yapıda vardır bu çoğu insan farkına varmaz. Kendiliğinden olur. Sınırlarını koymak zorundasın.
Yarı yarıya. Herşeyi anlayışla karşılama haksızlığı ve kabalığı özellikle
bence direk karşıdaki hayvanlarda senin gibi birisine kıyılırmı hiç
Tabiki de karşındakilerde. Sen naif olabilirsin. Bunda sorun yok. Önemli olan karşındakinin kaba olmaması.
Kendine göre bi insan bul
Ezeni ez
Ezilmek iyidir zaten
sende yırtık ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?