Erkeklere karşı çok sert ve kabayım. Bu davranışımı nasıl düzeltebilirim? ?

Bayanlarla gayet iyi anlaşıyorum fakat söz konusu erkekler olunca çok sertim. Onların davranışları bana çok yılışık geliyor kızlara sarılmalar yanak sıkmalar falan tabi burada bütün suç erkeklerin değil ama işte. bu nedenle hiç sevgilim de olmadı. sizce napayım aynen devam mı etmeliyim böyle davranmaya?
Güncellemeler
+1 yıl
Ego diyen geri arkadaşlar ben lisede hiç erkek olmayan bir sınıfta okudum kimse kaldıramaz yani bir yerlerimi
Erkeklere karşı çok sert ve kabayım. Bu davranışımı nasıl düzeltebilirim? ?
Cevapla