Erkeklerle aram çok kötü, çekiniyorum. Niye böyleyim?

Erkeklerle ya cinsel münasebet ya da aşk ilişkisi olabilirmis gibi hissediyorum elimde değil. Hiç iyi hissetmiyorum erkeklerle ilgili. Çok çekiniyorum, kaçınıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke kadınlarla olduğum kadar rahat olabilsem ve normal hissedebilsem. Erkeklere de güvenmiyorum kendime de. Hiç sevgilimin olmaması yüzünden mi böyleyim acaba
Erkeklerle aram çok kötü, çekiniyorum. Niye böyleyim?
Cevapla