Bunun sebebi nedir hiç böyle davranmak istemiyorum kötü davranıyorken buluyorum kendimi erkeklere karşı?

Erkeklere kötü davranan biriyim, benim egoist biri olduğumu net düşünüyorlardır, bence yaklaşmaya korkuyorlar

Bunun sebebi nedir hiç böyle davranmak istemiyorum kötü davranıyorken buluyorum kendimi erkeklere karşı?
Cevapla