Erkeklere kötü davranan biriyim, benim egoist biri olduğumu net düşünüyorlardır, bence yaklaşmaya korkuyorlar
2 ay
Erkeklere kötü davranan biriyim, benim egoist biri olduğumu net düşünüyorlardır, bence yaklaşmaya korkuyorlar
Belki de onların kardeşim ve samimiyetsizce davranışlarından bıkmışsındır. Akıllıca entelektüel ve kültürlü olarak görgülü saygılı bir şekilde yaklaşsalar insan gibi, sende kötü bakmazdın. Bu hale seni onlar getiriyor aslında. Çünkü eskiden bende çok anlamazdım 20 li yaşlarda kızların kafa yapısını. Kızlar gerçekten erkeklerden çok çok çok çok daha saygılılar nazikler efendiler. El tutuşu sıkışması, selam verişi, sizli bizli konuşması yani mesafeyi koruması kendimi 1963 lerde hissettiriyor.
Kardeşim ne ya o kelimeyi de çevirmezsin kss
Ben kendimi bildim bileli böyleyim
Koç aslan yay veya akrep burcu musun
Hayır
Kendini fark ediyor olman gerçekten önemli bir adım 💛 Erkeklere kötü davranman aslında çoğu zaman savunma mekanizması oluyor; geçmişte kırılmış olabilirsin, güvensizlik ya da incinme korkusu bunu tetikliyor olabilir. Yaklaştıklarında ne olmasından korktuğunu kendine dürüstçe sor. Tepki vermeden önce nefes alıp “Şu an aslında ne hissediyorum?” diye durmak bile davranışını yumuşatmaya başlar 🙂
Cevap
3Cevap
içinden geldiği gibi
Feminist kafadaysan normal
Aslında eskiden beri böyleyim ve yeni feminist bir kafaya girdim
Bende onu anlamak istiyorum
Ettim
Ama nefret kustum onlars genelde
Hayır ama senle fazla sohbet edersek sana da kötü olabilirim ondan dolayı yakın bir zamanda senden de uzak durmamdir bu canını yakmaz ama gerek yok böyle davranışlara ama ben de böyleyim
Bende arada öyleyım bosve rya hıy
Beni kullanabilirsiniz bu konuda Efendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?