Çirkin olduğum için hiç sevilmiyorum dalga geçiliyorum aynı zamanda saf ve iyi niyetli biriyim ne yapmalıyımm?

Mutlu olduğum zaman da kendi kendime mutlu oluyorum mutsuz olunca da aynı ve her türlü insanlara itici geliyorum mutluyken yok sayıyorlar mutsuz etmeye çalışıyorlar mutsuzken de tipimle dalga geçiyorlar

Çirkin olduğum için hiç sevilmiyorum dalga geçiliyorum aynı zamanda saf ve iyi niyetli biriyim ne yapmalıyımm?
Cevapla